Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kehtaatte vitsailla narsismista? "Mieheni on narsissi"...

Vierailija
23.08.2011 |

Toivottavasti asiasta vitsaileva joutuu itse narsistin uhriksi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoa jollekulle narsistin uhriksi joutumista?

Vierailija
2/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sana narsismi muuttuu narsissiksi, tulee asiasta kieltämättä myös huvittava. Itse narsismissa ei ole kyllä mitään hauskaa. Itse jouduin työskentelemään narsistisen henkilön alaisena ja se oli aivan kamalaa. Ennen tätä todellista kokemusta, olin vain kuvitellut, että eihän se pieni itserakkaus mikään suuri ongelma ole. Nyt tiedän, että narsistinen henkilö on sietämätön henkilö niin puolisina, pomona kuin ystävänäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti itseäni ainaski tuo ketju, vaikka pari vuotta seurustelinkin narsistin kanssa. Tämä tyyppi osasi kyllä pilata elämäni. Onneksi pääsin siitä eroon ja nyt olen onnellisesti naimisissa (ei narsistin kanssa).

Vierailija
4/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se osuu jonkun nilkkaan. Jospa jollekin narsistin uhrillekin pilkahti valo elämän synkkyyteen.

Vierailija
5/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa päästä yli narsistin uhrin roolista, niin kukaan muukaan ei saa asialle nauraa?? Kyllä on ankea elämä sinulla, jos et millekään vakavalle asialle voi nauraa. Itse olisin kuollut surkeuteen jo vuosia sitten, jos en millekään vastoinkäymiselle jonka olen kohdannut, olisi voinut nauraa..

Vierailija
6/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää pipoo...

Vierailija
7/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten joku voi olla narsistin UHRI? Miksi ei lähde parisuhteessa siinä vaiheessa kun toinen alkaa alistaa? Ei ole pakko asettua kynnysmatoksi, oli toinen narsisti tai ei.

Vierailija
8/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "narsistien uhrit" tekevät itsestään liian suuren numeron. Joiltakin muilta menee parisuhteessa henki.

Vierailija
9/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauroin vedet silmissä tuolle ketjulle joten siinä mielessä toiveesi toteutui, nauroin ja olen ollut uhri :)

Kyllä se aika hauska oli! Ja tule kuule käymään meidän mielenterveysosastolla, siellä vasta huumori kukkii meidän hoitajien kesken!! Ei elämästä selviä ilman huumoria, vakavillekkin asioille voi nauraa jollain tasolla.

Vierailija
10/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaaberillekin pitää osata elämässä nauraa, niin uskoville, kuolemalle kuin jopa tabulle eli jopa joskus vammaisille.

On katsos ap olemassa ilkeää panettelua kuin harmitonta huumoria, kuten tämä narsissi-ketju. Pipon löysääminen tekee elämästä paljon mielyttävämpää niin itselle kuin lähipiirille! Suosittelen:)

Vierailija
11/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä kuinka ruumiinavaajat vitsailee, kuinka lääkärit, poliisit, keittäjät, opettajat...

Vakavista asioista, kyllä. Mutta oletko tullut ajatelleeksi että huumori on voimavara??

Vierailija
12/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen, miten joku voi olla narsistin UHRI? Miksi ei lähde parisuhteessa siinä vaiheessa kun toinen alkaa alistaa? Ei ole pakko asettua kynnysmatoksi, oli toinen narsisti tai ei.

Siitä ei noin vain lähdetäkään.

Vierailija
13/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tiedä narsismista näköjään mitään. Ota selvää asioista niin tiedät miten uhriksi tullaan...

Vierailija
14/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta "narsistien uhrit" tekevät itsestään liian suuren numeron. Joiltakin muilta menee parisuhteessa henki.

on nimenomaan narsistin uhri. Oletko miettinyt miksi joku jää väkivaltaiseen suhteeseen? Narsisti osaa ajan kuluessa nujertaa toisen niin, että toinen ihan oikeasti luulee olevansa syyllinen kaikkeen, varoo kaikkea, jne jne. Sellainen asia, mikä sivullisesta tuntuu ihan järjettömältä, on narsistin uhrille jo aivopesty niin ettei hän sitä itse edes tajua. Narsistit saavat uhreikseen nimenomaan tietyntyyppisiä tai tietynlaisessa tilanteessa olevia henkilöitä, joita heidän on helppo manipuloida. Se, että itse olet vahva tunnoltasi, on sinun onnesi, kaikilla ei näin ole. Varmaan syytät myös muita uhreja jäämisestään uhriksi. Vaikutat itse narsistilta..

Vierailija
15/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helkkarin monet kehtaa täällä syytellä miehiään, pomojaan, ties ketä narsisteiksi ihan omalla diagnoosilla.

Vakavasti otettava asia sinänsä mutta koko asia kärsii inflaation kun palstalaisista 75%:lla on ainakin entinen ellei nykyinen mies "narsisti".

Vierailija
16/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ketjussa ei ollut kyse ilkeämielisestä vitsailusta, joka olisi kohdistunut narsistin uhriin. Siinä naurettiin narsisteille, ja pilailtiin heidän kustannuksellaan. Narsistien henkistä yliotetta uhreihinsa murrettiin huumorin keinoin tekemällä näistä tyranneista hiukan naurettavia. Tämä saattoi antaa jollekulle narsistin luomassa helvetissä elävälle voimaa taistella omaa kiusaajaansa vastaan.

Huumorissa on yllättävää voimaa kun se suunnataan oikein, kuten kyseisessä ketjussa mielestäni tehtiin.

Vierailija
17/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan kuin vanhempi elää. Siitä suhteesta ei niin vain lähdetäkäään. On tosi vaikeaa luoda itselleen terve suhtautuminen vaikeaan vanhempaan, jota kuitenkin pitää aika ajoin tavata ja kun tämä vanhenee niin jopa huolehtia.

Mutta olen samaa mieltä myös, että huumori on hyvä asia elämässä. Ei tätä kaikkea jaksaisi jos ei huumoria löytyisi.

Vierailija
18/18 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla ihan arkisesta itsekeskeisyydestä, huonostä käytöksestä tai ajattelemattomuudesta, mutta narsisti-diagnoosi annetaan heti. Se on minusta narsismin ja narsistien uhrien mitätöintiä, ei se, että lasketaan leikkiä ja suhtaudutaan huumorilla.