Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvalävistykset vauvalle?

Vierailija
22.08.2011 |

Mitä mieltä olette.. itse järkytyin kun yksi suosikkibloggaajistani laitatti 4,5kk ikäiselle tytölleen korvakorut.. http://nannapeppina.blogspot.com/

Missä iässä laittaisitte itse lapsillenne korvikset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä kun osaisi niitä itse pyytää ja olisi valmis kestämään sen, että laittaminen sattuu. En valehtelisi ja väittäisi ettei se satu.

Itse sain korvalävistykset joko 6 tai 7-vuotiaana, en ihan tarkalleen muista, mutta toivoin niitä syntymäpäivälahjaksi ja minusta se on ihan hyvä ikä jos lapsi silloin haluaa.

Vierailija
2/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei järkytä lainkaan (johtuen jo siitä että olen asunut vuosia välimeren seuduilla jossa tytöille laitetaan korvikset jo synnärillä), omat tytöt sai korvikset 6- ja 9-vuotiaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset on selvästi hommattu vain siksi että äiti halusi, ei selvästikään äitiä kiinnostanut lapsen paras.

En ole aiemmin lukenut enkä tule lukemaankaan, nyt tuosta linkistä vähän vilkaisin ja vaikuttaa tälläiseltä nykyajan nuorelta äidiltä, joka on ihan teinin tasolla. Paha mennä muuten arvostelemaan kun en tunne, mutta siis noiden muutaman postauksen perusteella vaikuttaa siltä. Oikeasti, kuka aikuinen esittelisi blogissaan omia kortteja, mitä löytyy lompakosta ja kommentoisi vielä itse että "näyttäpähän lompakko hienommalta kun enemmän kortteja". Huh uh.! Ja tuollaiset sitten vielä lapsia kasvattavat.

Vierailija
4/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 10v. lapsi saisi sitten itse päättää, haluaako vai ei. Mutta tuota nuoremmalle...ehdoton ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän