Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-tuomioistuin, antakaapa kyylät nyt tuomio

Vierailija
22.08.2011 |

tälle: koululainen jäi kanssani kotiin potemaan flunssaa. Veimme kolmivuotiaan pikkusisaruksen kuitenkin päiväkotiin.

Päiväkotiryhmä näytti olevan aivan täynnä. Silti mua ei paljon riipaissut viikonlopun jälkeen jättää pientä sinne kun on niin energinen.

Ei nyt jaksa sisarusten tappelua ja nahistelua kotona. Esikoinen saa toipua rauhassa ja saamme kahdenkeskistä äiti-lapsi aikaa. Taidan kohta itsekin mennä päiväunille kun niin väsyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten "täynnä" päiväkotiryhmä voi olla, onhan niissä ne maksimimäärät ja lapsellasi varmasti oma paikka siellä? Kyllä täytyy sairaankin saada levätä ja toipua rauhassa.

Vierailija
2/5 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen paistattelee siellä ja venailee just näin "no mutta ihan oikeinhan sinä teit, nyt vaan lepäilette" - vastauksia...

Pitääkö nyt joka julmetun teolla saada AV:n hyväksyntä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap: ihan sama!!!

Vierailija
4/5 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lynkkaajia, joiden mielestä päiväkoti on helvetin esikartano ja josta lapsi pitäisi ottaa pois jos mitenkään mahdollista. Toiset taas ovat kovin huolissaan siitä kuinka se sisarus nyt levittää näitä pakteereja siellä tarharyhmässään. Itsekkin olen molempiin törmänyt siis myös ihan livenä.

Mun mielestä sairaalla lapsella on oikeus saada huomiota vanhemmaltaan ilman että samaan syliin tunkee kokoajan pikkusisko tai -veli. Jos koululaisella alkaa ikää olla jo vähän enemmän niin ei se sinne syliin välttämättä halua, mutta ei siitä lepäämisestä kyllä mitään tule jos toinenkin on kotona.

Vierailija
5/5 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssanne. Välillä näin päin eli isompi kotona ja pienempi hoidossa :)

Kun täällä aina haukutaan ne, jotka subjektiivisen ph-oikeuden turvin vievät sen isosirauksen hoitoon kun jäävät nuoremman kanssa kotiin.

Olisinhan mä voinut olla marttyyri ja pitää molemmat kotona vaikka toinen vain kipeänä.

Mutta ajattelin aika paljon itsekkäästi itseänikin myös, kahdestaan saadaan olla leppoisasti yhdessä eikä ole niin kireää kun kaksi tappelemassa huomioista. Viikonloppuna oli ihan tarpeeksi "kasvattamista" jo.

Olin aamulla jättämässä pienempää myös kotiin mutta hoksasin yhtäkkiä että saahan tässä toisinkin tehdä.

Hyvää viikonalkua teillekin :)