Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petarin päällisen peseminen -ei mahdu pesukoneeseen, mutta on likainen kuin mikä.

Vierailija
03.11.2005 |

Otin sen jo irtikin, kun en älynnyt, että ei mahdu koneeseen. Miehen puoli on kellanruskea, ilmeisesti hikoiltu. Lisäksi on kaikkia mahdollisia eritteitä... mitenkäs usein petari pitäis uusia? Tuo taitaa olla vajaa kolme vuotta vanha. Voiskohan käyttää jotain kuivapesuainetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mahtuis koneeseen, mutta uskaltaako sitä sinne laittaa ja missä kuivata vaikka käsin pesisis... ettei kutistu ja mahtuis vielä takaisin...

Vierailija
2/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käsinpesu oli sinänsä ihan hyvä ehdotus, ehkä se on myös ainut järkevä vaihtoehto. Sitä ei tosin voi näin päiväsaikaan toteuttaa muksujen kans. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesutuvan 10 kilon koneessa, johon mahtui hyvin ja kuivasin kuivaushuoneessa. Eli jos jollakin kaverilla olisi asuintalossaan pesutupa ja siellä iso kone? Ei varmasti ole virallisesti sallittua ulkopuolisten siellä pestä pyykkiä, mutta on minunkin kaverini käynyt pesemässä joskus meillä...Itsepalvelu pesula on myös ok vaihtoehto, voi pestä samalla paljon muutakin, kun ne koneet on niin isoja.

Vierailija
4/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pessyt koneessa ja hyvin mahtuu. Pesen petarin päälisen 2-3krt/v. 40 asteessa pesen ja heti koneesta nostettuani vedän sitä joka suuntaan. Hiukan kosteana laitan patjan pääle. Aina se hiukan kutistuu, mutta kyllä se sitten taas venyykin. Kuivata kuivaustelineellä ilmavassa paikassa ja usein miten olen pessyt saunapäivänä tai lämmittänyt takan että saa lämmintä kuivamiseen. Kesällä oli kuivunut todella nopeasti ulkona.

Miten joku voi nukkua petärilla pesemättä sitä ainakin kerran vuodessa?????