No oho, tällä palstallahan yleensä hyväksytään homot ja nyt viisikkoja ei saisi lukea :).
Taitaa mammat sittenkin olla pohjimmiltaan homokammoisia :)
Kommentit (7)
enkä osaa nyt mitenkäänpäin yhdistää niitä homouteen.??
valaiskaa minua?
Viisikoissa oli tyttö nimeltä Pauli (muistanko oikein?), joka halusi käyttäytyä kovin poikamaisesti. Tulisikohan siitä?
Terveisin vain neljä vuotta meni vastata.
Kelaa nyt, Viisikot ja GLBT -kulttuuri.
Terveisin nostaja.
Mutta omana aikanani täällä en muista kovinkaan montaa homomyönteistä ketjua. Homous on sairaus -ketjuja kyllä olen lukenut kasapäin.
Kelaa nyt, Viisikot ja GLBT -kulttuuri.
Terveisin nostaja.
Viisikkoa muuten luen tällä hetkellä:D Lapsellani oli se koululukemisena ja päätin minäkin lukea nuoruuden suosikkini.
Kauan olet asiaa hautonut, pointsi sille. Ja sille, että aivovapaalta löytyy taivallisen vanhat keskustelut.
Viisikkoa muuten luen tällä hetkellä:D Lapsellani oli se koululukemisena ja päätin minäkin lukea nuoruuden suosikkini.
Kauan olet asiaa hautonut, pointsi sille. Ja sille, että aivovapaalta löytyy taivallisen vanhat keskustelut.
Ja mitä poikamaisuuksia harrasti juuri tuossa kirjassa?
(olen vasta muutaman luvun lukenut) raahasi elukan mukaan väkisin evakkopaikkan, jonne ei elikot olleet Pikin isäpuolen mielestä tervetulleita. Peter (isänsä) oli kieltänyt, mutta tyttö otti koiran salaa mukaansa. Joutuivat evakkoon, kun myrsky kaatoi puun talon sisälle tyttöjen huoneeseen.
Paula nimeltään, mutta halusi siis itseään kutsuttavan Pauliksi.
enkä osaa nyt mitenkäänpäin yhdistää niitä homouteen.??
valaiskaa minua?