Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä sukupuoli kateudelle

Vierailija
21.08.2011 |

Minusta on rasittavaa, kun ihan suoraan saatetaan sanoa ja kahdehtia sitä, että meillä on tyttö ja poika.

Yleensä nämä ovat niitä, joilla on joko poikia tai tyttöjä. Osa on jopa meidän tuttuja.

Minusta on todella kurjaa tuollainen kun eräskin ihan sanoi, että HARMI kun heille syntyi kolmas poika.

Syytön minä olen meidän lasten sukupuoliin, harmittaa tuollainen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota joudun kuulemaan aika usein.

Meille kun syntyi poika, yksi totesi harmissaan, että hän arvasi ton ja toinen sanoi ihan suoraan, että me vietiin hänen poikansa....

Mikä ihmisiä vaivaa???

Kyllä meillekin kolmas ja varmaan neljäskin lapsi tulee, ja aivan sama kumpaa ovat, en ymmärrä näitä jotka tekevät sen kolmannen tai neljännen lapsen vain sukupuolen takia ja kiukuttelevat sitten muille kun ei onnistu.

Vierailija
2/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiahan siis aina "tulee" kun tilataan ja toki terveinä ja ylipäätänsä elossa?? Huhhuh, vähän suhteellisuuden tajua, kiitoos!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä olenko kuvaamasi henkilö. minulla on kolme poikaa ja olen toivonut kovasti tyttöä. en kuitenkaan ole tehnyt yhtän lastani tyttöä yrittäen, sillä olen jokatapauksessa halunnut monta lasta. ehkä jopa lisää. eli älä automaattisesti oleta, että ihmiset joilla on monta lasta samaa sukupuolta yrittäisivät sitä toista sukupuolta. ehkä he ovat alunperinkin halunneet ison perheen....niin kuin minä.

ja jos nyt joskus jollekin sanon, että "ole onnellinen kun sinulla on tyttö ja poika" niin se on vain kohteliaisuus kohteliaisuuksien joukossa. ei kateutta, sillä en haluaisi yhtä tyttöä ja yhtä poikaa. haluan ison perheen ja ottaisin mielummin nämä kolme poikaani ja mieluusti vielä lisää. ei kohteliaisuus ole siis kateutta.

Vierailija
4/4 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni on kuitenkin parasta mahdollista se, että meillä on kolme tyttöä. Ikäviä kommentteja kyllä kuuln, kun kolmas tyttö syntyi. Olin todella onnellinen tytöstä ja tavallaan toivoinkin tyttöä, sitten nämä typerät ihmiset harmittelivat ja valittelivat asiaa... hullua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme