Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taapero jutteli itekseen tunnin sängyssä!

Vierailija
21.08.2011 |

Nyt tais nukahtaa... :) Ihanaa kun sen nukuttaminen on tällä hetkellä näin helppoa! :)))

Itse kattelin Hercule Poirotin (telkkari kovalla) ja kuuntelin musaa (aika kovalla) että ois tasanen taustahäly kun ollaan kaksin.

:))))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tais nukahtaa... :) Ihanaa kun sen nukuttaminen on tällä hetkellä näin helppoa! :)))

Itse kattelin Hercule Poirotin (telkkari kovalla) ja kuuntelin musaa (aika kovalla) että ois tasanen taustahäly kun ollaan kaksin.

:))))

Meillä ihan normaali nukkumaanmeno. Ihanaa kun saa illalla talon rauhoittumaan ja saa katsoa vaikka telkkaria rauhassa :)

Vierailija
2/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään sitten vähän vauviteltiin, se otti ennen sänkyynlaittoa lämmintä maitoa tuttipullosta ja oli pitään sylissä :)))

Sitten nosti sänkyyn ja sinne tyytyväisenä jäi vähän jutskaamaan.

Kyllä tää yleensäkin käy ihan yhtä helposti, mutta ei yleensä yökylän jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laitan lapsenhuoneeseen tuulettimen ääntelemään sen tasaisen taustamelun. Sitten itse katson tv:tä tai nettaan (hiljaisella) kun hän hakee unta. kestää 5-20min kun pääsee uneen mutta aina itsekseen rauhottuu sinne pullon kanssa :)

Vierailija
4/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltamaitoa on otettu säännöllisesti viimeksi joskus puoli vuotta sitten. Nyt ajattelin että siitä voisi tulla lapselle kiva ja turvallinen olo kun juo sen mun sylissä :))

Ei toi nukahtaminen noin kauaa kestä normaalisti, arvioin lapsen väsyneemmäksi kuin olikaan.

Pinnasängyssä nukkuu. Mä taidan vielä vähän ottaa iltapalaa :)))

ap

Vierailija
5/5 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään sitten vähän vauviteltiin, se otti ennen sänkyynlaittoa lämmintä maitoa tuttipullosta ja oli pitään sylissä :)))

Sitten nosti sänkyyn ja sinne tyytyväisenä jäi vähän jutskaamaan.

Kyllä tää yleensäkin käy ihan yhtä helposti, mutta ei yleensä yökylän jälkeen!

Meillä 1,3v ja se kuuntelee iltasatua kainalossa ja nukahtaa siihen. Se on mukava yhdessä olon hetki.