Hei mammat, muistakaapa sammuttaa nettikameranne! Saan nimittäin aika monen teidän naamat näkyviin
äsken lataamallani ohjelmalla. Ohjelma tunnistaa muiden käyttäjien IP-tunnukset ja aktivoi koneiden käynnissä olevat webcamit. Samalla karttaohjelma aktivoituu ja käyttäjän sijainnin kohdalla vilkkuu valo.
Tai jos ette osaa sammuttaa kameraa, niin pukekaa edes päällenne. Erityisesti terkkuja pikkareissaan toikkaroivalle ylipainoiselle blondille Lappeenrannasta!
Kommentit (24)
että tietääkö exäsi sähköpostisi tai FB:n salasanasi? Ja kävi aina välillä kuikuilemassa?
Nykyäänhän on FB:n kautta helppo tutkailla kavereiden kavereiden päivityksiä jos vain se oma kaveri on käynyt kommentoimassa tilapäivitystä.
Joskus muutamaa kuukautta eron jälkeen (nyt vuosi aikaa) ihmettelin välillä exän lipsahduksia, tuntui tietävän inusta ihan ihmeellisiä asioita. Silloin kävi mielessä että minun koneessani on jokin vakoiluohjelma kun vahti minua muutenkin liiton aikana ja hoiti aina kaikki tietokoneen huollot, asennukset ja päivitykset (joo, ehkä vähän vainoharhaista).
Nyt tuli sama olo. Eikä minun läppärissäni edes ole mitään valoa, vain tuo kameran pikkuinen linssi.. Vaan en tiedä kehtaanko paremmin olla katseltavissa vai näyttää tutuille vainoharhaisuuteni tuon silmälapun muodossa :D
Ymmarran, etta noin voi varmaan tehda, mutta ihmettelen kovasti, jos jotakuta kiinnostaa!
ku ei oo kameraa läppärisä............. oisin voinu näytellä mun ihanaa löysää värkkiä sulle!!! Ja vaikka pukamaista persreikää :)
Mä luin kanssa tuosta joku aika sitten jommasta kummasta iltapäivälehdestä. Ja tosiaan suositteli kääntämään kameran muualle tai peittämään sen kun sitä ei käytä.