Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajat, mitä syötte jälkiruoaksi?

Vierailija
21.08.2011 |

Siis silloin kun tekee mieli oikein hyvää suklaakakkua, Sacher-leivosta tai täytekakkua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni Fazerin cashewpähkinäsuklaalevyn:)

Vierailija
22/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just yhden hyvän kirjan, jossa tarkasti perusteltiin mistä lähtösin on nykyajan rasvakammo (mikä on onneks jo poistumassa, fiksuimmat ensiks tajuu) ja toi kalori laihdutus on pelkkää jojoilua, karppaus on varmaan ainoa elämäntapa jolla painon saa pidettyä kurissa. toki jos laihdutuksen jälkee palaa entiseen hiilaripitoseen ruokavalioon niin paino tulee takasin, ihan niinkun kalorityylillä laihduttaminen.. ero on tässä vaan se että saa syödä eikä tarvitse nälkään kuolla..eikä tarvii edes liikuntaa lisätä... plussana vältymme useimmilta länsimaita vaivaavilta sairauksilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita, munia, pekonia--ja iho kiittää työntämällä aknea.

Vierailija
24/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus on varmaan ihan hyvä juttu periaatteessa.

Eli se ajatus että vältellään hiilareita (etenkin huonoja) ja syödään oikeaa ruokaa jossa on oikeat maut, kiitos voin ja kerman.

Mutta se vaan tuntuu monella menevän ihan överiksi. Kuvitellaan että sitä voita ja kermaa voi syödä ihan mielin määrin, samoin kuin lihaa yms.

Ei vaan mitenkään mene mun kaaliin että miten voi laihtua jos kalorit poksuu yli oman ravinnon tarpeen, eli yli kulutuksen.

Vierailija
25/33 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana karpimpi herkku on lisätä vatkattuun kermavahtoon suklaanmakuista protein pudding-jauhetta ja sokeritonta kaakaojauhetta. Voisi tarjota illallisella eikä kukaan huomaisi eroa, nam!

Vierailija
26/33 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa, karpatessa iho on todella kaunis. Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän iho kiittää. Sen sijaan hiilihydraatit aiheuttaa pahimmanlaatuisen aknen.

Vierailija
27/33 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruoaksi marjarahkaa joka maketutettu stevialla. (vadelmissa vähiten hiilareita)

Karppaus.info sivulta löytyy ihana mutakakun ohje jossa ei ole jauhoja ollenkaan (ainoastaan mantelijauhetta) Onhan tietysti siinä tummassa suklaassa hiilareita mutta ei niin paljoa ettei joskus voisi sitä syödä.

sieltä sivuilta löytyy myös paljon muita hyviä leivonnaisia. eihän kukaan niitä joka päivä syö mutta joskus herkutteluun.

Vierailija
28/33 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruokia ja ns. herkkuja, kakkuja ei ihmisen keho kaipaa eikä etenkään tarvitse!

Vierailija
29/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutakakku

Villa Hakkarin suklaatorttu

Yleensä (jos ylipäätään tekee jälkkäriä mieli), mä tykkään eniten jostain raikkaasta marjavirityksestä. Marjarahkaa tai sitten ihan vaan marjoja kermavaahdon kanssa. Joskus sekotan marjoista, kermasta ja mascarponesta jälkkärin.

kiellettyjä? Eikö ne lihota?

Vierailija
30/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä karppaan ja syön aamupalaksi yleensä tusinan kananmunia voissa ja pekonia, lounaaksi puolikkaan kanan, päivälliseksi kokonaisen kanan ja jälkkäriksi viel puolikkaan kanan. Iltapalaksi vedän jotain silavaa tai possua.

Sitten se nukuttaakin kivasti ja mukava mennä yöpuulle, janottaa vaan sikana nuo syömiset.

mulle on alkanut tulee jotain sydänvaivoja. Ei voi kyl pitää paikkaansa kun syön kuitenkin tosi terveellisesti.

Välil kyl on alkanut näyttää et ois vähä turvotusta. Mut ne on varmaan vaan niit ilmavaivoja.

Vierailija
31/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin alkaa nyt tää karppaus vähän valkenemaan tän ketjun myötä :)

Kiitti kaikille, mut jätän kyl välistä tollasen.

Vierailija
32/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alussa on tippunut paino joitakin kiloja, sitten se jysähtää. Enkä edes ihmettele sillä rasvan ja suolan määrällä, kun kalorit paukkuu yli ihan satavarmasti.

Itse olen laihduttanut toukokuun viimeiseltä viikolta alkaen nyt 13 kiloa, ja vielä viisi jäljellä. Ihan vain sillä, että en vedä kaloreita tolkuttomasti ;) Normaalia kotiruokaa kohtuudella, toisinaan herkkujakin. Kalorilaskuri on hyvä apu! Eikä tarvitse hölmöihin hömpötyksiin ruveta. Varsinkaan, kun ne eivät pidemmän päälle edes toimi.

Vierailija
33/33 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ihanilla karppausohjeilla olen saanut jo pudotettua painoa kokonaiset 2Kg viimeisen 5 kuukauden aikana, helppoa kuin heinänteko.

Kyllä toi karppaus sitten onkin tosi hyvin toimivaa!

älä syö kuten moni muu uuwatti karppaaja pähkinöitä ja marjoja vaan karppaa oikein ja älä siis syö kaloreita.

itselläni paino pudonnut kahdessa kuukaudessa 8 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi