Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa kaikki mahdolliset keinot, millä tästä jatkuvasta v*tutuksesta pääsee eroon?

Vierailija
21.08.2011 |

oon tosi vihainen kokoajan, siis ihan hermona. inhoan monia ihmisiä tässä meidän asuinalueella, en siedä, en kestä.

mitä mä voisin tehdä, että asia kääntyis toisinpäin. kauan ole yrittäny omaa asennettani muuttaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan sen vitutuksen aiheuttaakin. Tai se just viestii siitä ettei ole hyvin. On tässä vakaviakin juttuja. Osa mun lapsista on pysyvästi sairaita, mutta just nämä asiat ei tällä hetkellä kuluta.

Ei aina tarvita jotain erityisen VAKAVAA siihen et hajottaa.

Noi omegat ja d-tipat oli hyvä vinkki. olen koko kesän laiskotellut niistä. mut kyllä mä yritän tietoisesti kokoajan muuttua. eikö siitä kerro sekin, et kysyn tässä apua?

mä nimenomaan haluan ja yritän muuttaa asennetta ja pyydä neuvoja siihen, miten se tehdään. en tajua.

ap

Vierailija
22/25 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt terveellisesti ja nukut tarpeeksi=jaksat. Muuta parempaan ympäristöön! Voit olla masentunut jos ärsyttää vaan. Liiku tarpeeksi. Mutta oikeesti jos et oo kerrostaloihminen, esim maalta tullut, kerrostalot ahdistaa vaan. Ja, hyväksy, että nyt on tällasta, ehkä käsittelet vaikeita asioita tai muuta, mutta älä panikoi tai yritä liikaa, anna itselles lupa oottaa vaikka ens kesään saakka. Jos ei oo parempaan päin mieli lähtenyt, päätä nyt mitä tulet tekemään tilanteen hyväksi. Näin et tee hätiköityjä ratkasuja, mutta edessä on mahdollisuus/suunta johonkin. Talven yli aikaa miettiä miten elämää parantaa. :) Miltä kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jatkuva vitutus katosi, kun sain oikeata hoitoa masennukseen!:)

Vierailija
24/25 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kuule syöpäkasvain tai järjestä muuten niin että on henki katkolla. Sen jälkeen alkaa tuntua jokainen päivä lahjalta

Vikahan on todella ihan siinä, että olet valinnut vitutuksen

Vierailija
25/25 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muita masennusoireita ja okei, ehkä vähän liioittelin, ei mua nyt ihan joka minuutti vituta. Mut päivittäin.

Ja kyllä näen, et elämässä on paljon hyvää, josta olen kiitollinen.

Mut toi syöpäkasvain-asia ei kyllä toimi. Päivät ei tunnu lahjoilta loputtomiin vaikka olis kuolemankin kohdannut.

Se nyt vaan on tämä tällainenkin osa elämää. Enkä mä tavoittele tilaa, jossa lakaisen tunteet maton alle.

En keksi, miten ja missä olisin VALINNUT tämän vitutuksen, mut kiva, et sä tiedät paremmin. Sovitaan, et mä valitsen nyt toisin, niin katotaan toimiiko ja kuinka kauan toimii.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän