Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä tunnustan!
03.11.2005 |
Vien 2 v.n tarhaan ja haeskelen itse töitä siksi, kun en enää jaksa tätä kotona oloa - enkä myöskään lapsen kiukun ja muun uhmaamisen kohdistumista minuun itseeni kokopäiväisesti.
Vaikka aina sanotaan ettei 2 v. tarvitse (tarhan / hoitopaikan) virikkeitä, niin osuvasti unohdetaan tuosta lausahduksesta se kuinka energinen paukkaus 2 v. voi olla! Toisten lasten ja erilaisten lelujen avulla hän saa purkaa energiaansa, ja minä saan olla rauhassa aikuisten parissa - kaikki voittaa tässä järjestelyssä.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lähteä raahautumaan tarhaan aamu kuudelta KAHDEN lapsen kanssa, joten kotona olen vielä. Kiitos äidilleni, joka on tänäänkin siellä 4v uhman kanssa ja minä tuuraan töissä