Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cuplaton, gefilus d-tipat ja nenäfriida

Vierailija
21.08.2011 |

siinä muutamia aiheita.. kokemuksia?

minkä ikäiselle cuplatonia voi käyttää jo? meillä 3viikkoinen poika ähisee ja puhisee yöt läpeensä.. vatsavaivoja?

hommasin gefilus d-tippoja joissa siis mukana maitohappobakteereja, kokemuksia? onko parempi vaihtoehto kuin normaalit d-tipat?

ja nenäfriida nuhanenän putsaukseen, kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen muistaakseni mitään viikkorajaa ollut.

Maitohapot on ollut meillä jotain jauheseosta. Olen vaan kysynyt apteekista vauvalle sopivan enkä osta kalleinta..

Ihan on tuntunut toimivat. Vanhin lapsi nyt 7- vuotias.

Nenäfriida tarttee napakat otteet. Lapsi kiljuu vastaan ja sinua pelottaa tyhjentää sieraimet riittävän tehokkaasti? Itse ainakin opin vasta kun toinen lapsi oli päätynyt sairaalaan infektio-osastolle viikoksi että imeminen ei riittänyt, vasta kolmatta lasta raaskin kunnolla rääkätä.

Jos nenä menee vauvalla tukkoon; käytä suolaliuosta ja usein, truuttaa molempiin sieraimiin vettä, sitä ei voi yliannostella. Helpottaa verisuonien laajenemiseen ja räkä liikkuu helpommin, sitä on myös helpompi imeä pois.

Vierailija
2/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä sillä sitä olen alussa tarvinnu viikoittain, keväällä ja kesällä lensi pölyä ja karstaa kertyy vauvan nenään. Suolatippojen kanssa puhdistan.

Kokemusta puhdistaa oikeasti nuhaista nenää ei vielä ole.

Gefilus-D on kätevä, joskin halvemmaksi käy ostaa sitä maitohappobakteerijauhetta ja jotain muuta d-vitamiinivalmistetta.

Aloin kokeilemaan näitä cuplatonia ja disflatyliä siinä kuukauden iässä lapselle (siinä paikkeilla alkoi itkeskellä enemmän) ja oma kokemukseni on että auttoivat ainakin jonkin verran. Ja kolmea kuukautta enempää meillä ei niitä tarvittu, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon aina käyttänyt sitä apteekin kaksiletkuista limaimua ja sen puolesta liputan.

Vierailija
4/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huuto vain yltyi siitä. Myöhemmin saatiin selville että vika ei ollutkaan mahassa vaan korvassa.

Tytöllä oli toinen korvakäytävä ahdas ja sinne oli jäänyt pikkurillinkynnen kokoinen kivikova vaikkupallo jumiin. Ceridal korvaan kerran viikossa lopetti yö huudot.

Joten suosittelen tarkastamaan korvat myös. :)

Täältä myös liputus sille räkäimurille jossa kaksi letkua ja säiliö välissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän