Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää!

Vierailija
21.08.2011 |

Kp 26 menossa ja tuhruttelua havaittavissa. Ovis löytyi kyllä kierron aikana ja olin varma, että nyt se vihdoin, liki vuosi yritystä takana, onnistuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan tunteen...

Mellä tärppäs puolen vuoden jälkeen, ja laps tehtn kerron 9 tai 10 pävänä, eli itse asiassa melko nopeasti kuukautisten jälkeen. Ja toinen lapsi samaan malliin. Minullakin on suht lyhyt kierto, ja siittiöthän elävät muutaman päivän joten aikaisin kannattaa olla liikenteessä...

Voimahaleja!

Vierailija
2/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kanssa sopinut että jos nyt alkaa kuukautiset niin mennään tutkimuksiin. Eikä tarttenu aikaa varata kuin odotusneuvolaan.

Vähän lapsi pisti jännäämään sillä minulla oli kiinnitysvuotoa muutama päivä ennen kuukatisten alkamisajankohtaa, muistaakseni 2 päivää pyyhkiessä tuli vuotoa joka loppui. Odotin pari päivää ja positiivinen testi.

Seuraavat lapset on tullut paljon pienemmällä odottelulla imetysajalla vauvan ollessa 3 kk ikänen ja kerran kun poistin kierukan niin seuraavassa kierrossa. Tässä kierukan poistossakin ovulaatio meni juuri siihen kun odotin pääsyä lääkäriin poistoon. ;)

Esikoisesta en huomannut juoda greippimehua, en ainakaan muista että olisin juonut kuin ehkä lopussa, muista lapsista taas join sitä. Sitä suosittelen. Samoin orgasmi olisi hyvä siittiölle liikkumisen parantamiseksi ja jos sulla ontapana nousta seksin jälkeen vessaan niin odota muutama minuutti, epätoivonen yritys ehkä saattaa olla (mutta ei lasketa) on laittaa tyyny pepun alle niin eritteet varmasti kulkee oikeaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin ennenaikaiset vaihdevuodet vuosi sitten ja päätimme heti jättää ehkäisyn pois.

Olen tehnyt tuon jalta ylös -tempun seksin jälkeen. Olen myös jättänyt peseytymisen parin tunnin päähän jne.

Kun nyt vain tärppäisi! Tosin touko-kesäkuussa ei ollut kuin pari tuhrupäivää eli viimeisiä hetkiä mennään.

ap

Vierailija
4/4 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatautia vai olisinko sittenkin raskaana? Nyt kp 27

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän