Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvissa näytän ihan hirveältä läskiltä - peilissä en.

Vierailija
20.08.2011 |

Taitaa olla hiukka vääristynyt kehonkuva mulla. Mistä se johtuu?

Ylipainoa on, tiedän sen (160cm 78kg) mutta peilistä kun katson, siedän itseäni. Valokuvissa taas näkyy ihan tajuton norsu jota en voi kauaa katsoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties 80-kiloisena, mutta valokuvissa hyllyy 110kg.

Vierailija
2/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä katsot peilistä itseäsi yleensä edestä eli et näe vatsaasi tai muutenkaan isoa sivuprofiiliasi.

Luultavasti katseesi myöskin automaattisesti kohdistuu niihin osiin kehostasi joihin olet tyytyväinen: esim. kasvoihisi tai mikä nyt sitten onkaan se kropanosa johon ei läski niin olekaan tarttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meinaa ihan sama juttu!!!

eilen näin kuvan ja meinasin oksentaa, hyi helvetti. mutta peilis kiva.. onnea meille!

Vierailija
4/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitteko kuvaa kenties tietokonen näytöltä..? Meillä ainakin tää kuvaruutu leventää kaikkia ihmisiä aivan tajuttomasti..

Vierailija
5/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeuduin eräisiin juhliin kauniiseen, mielestäni hoikentavaan mekkoon, ja meikin, korkkareiden ja hiusten kanssa näytin peilissä mielestäni TOSI kivalta. Olin oikein tyytyväinen ja lähdin hyvässä ryhdissä ja mielentilassa juhlimaan.

Kun sitten jälkeenpäin näin juhlissa otetut kuvat... voi apua!

Vierailija
6/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kuvissa läski ja ruma, mut luonnossa ihan jees

Vierailija
7/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut näkevät. Peilistä itseään katsoo usein kasvoista ja hiuksista ja siis aika läheltä. Kokonaissuus jää näkemättä, mikä sitten valokuvissa järkyttää.

Vierailija
8/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun peilistä katsoo itseään niin parantaa ehkä tiedostamattaan ryhtiään, nostaa leukaansa ja ehkä vetää mahaansa hiukan sisään päin. Kun taas valokuvassa istut rentona ehkä sohvalla ja mahamakkarat näkyvät selvästi, samoin kuin kaulamakkarat.

Vierailija
9/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se lätistää kolme ulottuvuutta (pituus, leveys, syvyys) kahdeksi ulottuvuudeksi, (pituudeksi ja leveydeksi).

Vierailija
10/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilit yleensä tehdään niin että näyttävät hoikempaa kuvaa kuin oikeasti ihminen on.

Samaa jujua käytetään vaatekauppojen sovituskopeissa. Siellä on ns.hoikentavat peilit. Huijataan asiakasta että hei mun persehän näyttääkin hyvältä näissä farkuissa tai tämä mekkohan näyttää tosi hyvältä vaikka todellisuudessa näky onkin ihan eri. Kiinnittäkääpä huomiota seuraavan kerran kun olette sovituskopissa :)

Vierailija
11/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole hyvä fiilis edes lähtiessä juhliin, voikin jäädä kotiin pitämään ikävää.

Vierailija
12/18 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole hyvä fiilis edes lähtiessä juhliin, voikin jäädä kotiin pitämään ikävää.

tästäkin kommentista.

AP

Vierailija
13/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harvemmin sita nakee itsensa istumassa,kun perse ja lanteet ja maha leviaa yhdeksi massaksi.

Vierailija
14/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsoo ihan normaali nainen. Kuvissa käsivarret ovat kuin anorektikolla ja muutenkin näytän tosi laihalta ja riutuneelta.

Voikohan tuossa syynä olla jotkut näyttöasetukset?

Vierailija
15/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näytän valokuvissa vanhalta! Mutta peilistä katsottuna ihan hyvältä...

N38

Vierailija
16/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

langanlaihoja.

Mun oma mieskin on kuvissa kamalan ison, vanhan ja rotevan näköinen, naamakin valtavan iso.. luonnossa paljon hoikemman ja paremman näköinen.

Vierailija
17/18 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi hyvä Luoja sentään! Miten ikinä kehtasin astua ulko-ovesta?!?"

Minunkin peilikuvani oli ihan ookoo, onneksi heräsin kuitenkin todellisuuteen!

-28kg

Vierailija
18/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa vanha ketju kun äsken järkytyin itsestäni valokuvassa!

Näin kolme vuotta sitten otetun kuvan itsestäni (samoissa mitoissa olen edelleen) mutta naama: herrajeesus mikä ilmapallo! Muuten olen hoikka (alipainon puolella) mutta naama näyttää valokuvassa 20 kiloa painavamman ihmisen kroppaan "sopivalta". Kääk! No eikai voi mitään, suomalainen pallinaama mikä pallinaama :(

Ei mul muuta, avauduin vain :I