Miten lopettaa ruuan ahmiminen?
Mä en osaa syödä ruokaa oikein. Mä syön itseni aina ähkyyn, jos mahdollsista. Näin viikonloppuisin syön koko ajan ja koko ajan on pahaolo. Olen käynyt lääkärillä, mutta hän ei katsonut asiaa pahaksi, koska en paina liian paljon. Mä olen tosi masentunut, koska laihdutin itseni ennen kesää tosi kivaan kuntoon ja olo oli tosi hyvä kaikin puolin ja nyt olen taas lihonut vaikka kuinka paljon. Joka päivä päätän, että tänään syön normaalisti, mutta aina lankean ahmimaan.
Kommentit (8)
Tai ihan vihko johon merkkaat tunnollisesti jokaisen suupalan.
Ostat vain kevyttä ja terveellistä. Eihän haittaa, jos ahmii hedelmiä ja kasviksia? Ja et lähde ostamaan mitään herkkuja. Ja ruokaa tekee sen verran kuin normaaliannos on syödä.
mä painan jo 120kg ja en vain voi lopettaa syömistä:(
Nytkin koko ajan syön, vaikka ei ole edes nälkä. Vaikka kuinka päätän olla syömättä sitä ja tätä, en pysty siihen.
se että annan itselleni yhden herkkupäivän viikossa ja pidän tästä kiinni tiukasti.
Kun olin tätä noudattanut pari kuukautta niin oikeasti tarve syödä herkkuja väheni roimasti. Nyt on mennyt jo pari luvallista herkkupäivää ohi ilman että edes olen syönyt mitään herkkuja :)
En olisi uskonut että toimii, mutta onneksi kerrankin näin.
Mä voin olla syömättäkin päiväkausia, mutta kun alan syömään, niin on aivan sama onko jääkaapissa terveellistä ruokaa vai ei. Ahmin ensin jääkaapin, sitten pakkasen, sen jälkeen kuivakaapin ja jos mitään ei löydy niin mä voin vaikka keskellä yötä lähteä ostamaan jotain. Mulle on tehty ruokasuunnitelma, mutta sekään ei auttanut. Enkä mä tajua ollenkaan, että mistä tämä hullu syöminen tulee. Mulla on asiat todella hyvin, terveet lapset ja rakastava mies.
minä kans tässä syömishäiriöstä kärsin, ahmin ja tyhjennän. kaikki on hyvin ja mielialalääkityskin on mutta ei taida auttaa
kautta itsetunto kuosiin, niin jopas loppuu tarve syödä itsensä tainnoksiin.
btdt
Mutta aamuisin juon kerralla niin paljon, että saan vatsan löysäksi. Oletko syönyt kauan lääkkeitä? Mä olen miettinyt, että onko tähän jotain lääkettä?