Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kostaisin exälleni niin että se satuttaisi häntä.Kyse ei oo seksistä

Vierailija
20.08.2011 |

vaan jotain pysyvämpää.En halua että liittyy muihin ihmisiin vaikka joku materiaan liittyvä asia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun elät omaa elämääsi ja unohdat koko exän.

Vierailija
2/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeasti, menestyt ja olet onnellinen ilman eksää ottaa eniten eksän kunnialle...

t kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma exäni aikoo ostaa käytetyn prutkuveneen.

Vierailija
4/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinusta näkyy miten hyvin olet päässyt yli. Eli ei katkeruutta, ei pätemistä, ei mitään. Hän on sinulle (oikeastikin) kuin ihminen johon liittyy kipeitäkin asioita mutta ne ovat jääneet elämän myötä merkityksettömiksi.

Jos haet erotilanteen ylipääsemiskeinoja etkä mitään vuosien katkeruutta, niin jos mies pitää sinua varastona niin hävitä hänen tavaransa.

Minä pistin suutuspäissäni kylmästi roskikseen kaikki miehen tavarat joita hautoi meillä vielä kun erosta tuli kuluneeksi puoli vuotta. Minulla ja lapsilla oli vielä pieni asunto jossa tilaa 13m2/henkilö, siksi en jaksoin pysyä raivoissani tiellä olevista tavaroista jotka eivät vain poistuneet. Sinne meni niin plektroja kuin rippikuvia eli niin käyttämätöntä roinaa kuin sellaista mitä saattaisi joskus tarvita. Vaan eipä ole perästäkään (vuosi kulunut) kysellyt perään. En ole kertonut että hävitin, lakkasin tuossa kohtaa vain muistuttelemasta että veisi pois jotta saan kaapit minun ja lasten käyttöön.

Ja puolustukseksi, kyse ei ollut miehen vanhasta asunnosta josta pois muutto olisi ollut vaikeaa vaan erotessa jouduimme molemmat hankkimaan uudet asunnot ja miehen tavaroita tuli meille vahingossa. Eli eivät mitenkään olisi kuuluneet meidän tiellemme.

Vierailija
5/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lapsellista ja tuskin tekee loppupeleissä olosi yhtään paremmaksi.

Vierailija
6/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan sormuksen?? mun kuvia ja yhteisiä joissa ollaan ennen lapsia.Mitä se niillä tekee? Ihan pimeä koko tyyppi!

Vierailija
7/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle exälleni (tai sille ainoalle minusta obsessoivalle, tasapainottomalle exälleni) on ylivoimaista jo se, miten onnellista elämäni on joka kantilta. Lopullisesti hän repi silmänsä irti kuitenkin siitä, että tuli paljastaneeksi minulle miten surkeaa hänen elämänsä ja parisuhdesekoilunsa on. Eli joskus ei tarvitse "kostaa" mitenkään, ja exä kärventyy silti kärsimyksissään.

Komppaan kakkosta, se että selviät upeasti, menestyt ja olet onnellinen ilman eksää ottaa eniten eksän kunnialle...

t kokemusta on

Sama kokemus siis täällä myös