Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman meistä pitäisi muuttua, minun vai mieheni?

Vierailija
19.08.2011 |

Meillä on aika kireää, tunnustan, nalkutan miehelleni varmaan joka päivä. Ja aina samasta asiasta. Meillä käy paljon molempien kavereita, naapureita yms. Minä pidän kaikesta kauniista, ja haluaisin, että kotimme olisi muiden vieraillessa niin kaunis kuin se nyt meillä pienituloisella lapsiperheellä voi olla.

Mies ei kunnioita toiveitani yhtään. Hän kasaa työkalut olohuoneen pöydälle, lajittelee pyykkiä ruokapöydällä ja jättää siihen levälleen kaikki alushousut, joista ei tiedä, kenen ne on, jättää sohville vaatteensa, jos kaivaa korviaan vanupuikoilla tai käyttää hammastikkuja, ne ovat takuuvarmasti hyllyn reunalla. Meillä vallitsee siis jatkuva kaaos, joka päivä. Minä voisin tietenkin yrittää löysätä pipoa, mutta voisihan miehenikin ottaa toiveeni huomioon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun miehes pitäis omista kamoistaan, roskistaan ym pitää huoli. Ja yhteisessä kodissa tietysti myös muutenki ympäristöstään. Ja tehdä ne työt loppuun, eli alushousuille voi etsiä sen omistajan ;)

Vierailija
2/16 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehesi kuulostaa aikamoiselta possulta... Tuohan on epähygieenistä ennen muuta. Sulla helpompaa jos katsot jotkut asiat läpi sormien mutta ei sikailua tarvi katsella.

Mä motkotan siitä että mies nostaa pöydälle tuokakassin joka on ollut kaupan/bussin lattialla. Jatkan niin kauan kunnes oppii. Mua se vaan niin ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehesi kuulostaa aikamoiselta possulta... Tuohan on epähygieenistä ennen muuta. Sulla helpompaa jos katsot jotkut asiat läpi sormien mutta ei sikailua tarvi katsella.

Mä motkotan siitä että mies nostaa pöydälle tuokakassin joka on ollut kaupan/bussin lattialla. Jatkan niin kauan kunnes oppii. Mua se vaan niin ällöttää.

Mä olen itse nainen, joka nostaa kaupan kassin pöydälle. Herra varjele jos mun mies rupeais motkottamaan siitä!

Vierailija
4/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suhteen alussa hieman samanlaista.

Suurimmat riidat syntyi kodin siisteydestä.

Ja siihen auttoi meillä että minä hieman hellitin ja mies tuli sitten puoli tiehen vastaan. Eli jättää vieläkin tavaroita välillä minne sattuu mutta pahimmat sotkut siivoaa kyllä.

Vierailija
5/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puhtaat kalsarit pöydällä ei haittaa. Kenen kalsareita teillä yleensä pestään kun ei talonväki tiedä kenen ne on? Pitäisikö sinun luopua rakastajasta tai ainakin käskeä rakastajan pestä itse kalsarinsa?

Vierailija
6/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen nipo, mutta minua hävettää alushousut ruokapöydällä, kun käy lukiolaisten kavereita kylässä. Meillä on perheessä neljä fyysisesti samankokoista naista, joten mies ei erota, kenen alushousut mahtavat olla kyseessä.

Vierailija
7/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

possumies siistiköön tapojaan ja sinä koitat päästä pakkomielteestäsi esittää täydellistä

eiköhän siinä joku kultainen keskitie löydy

Vierailija
8/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että pitää siististä kodista, "pakkomielle esittää täydellistä"? ap

Vierailija
9/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole siellä missä pyykkiä pestään/kuivataan. Kukin hakisi sieltä omansa.

Vierailija
10/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, että koti on koko ajan kuin sisustuslehdestä, normaalin elämisen jäljet eivät saa ikinä näkyä, se ei ole tervettä, vaan pakkomielle.

Vierailija
11/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen nipo, mutta minua hävettää alushousut ruokapöydällä, kun käy lukiolaisten kavereita kylässä. Meillä on perheessä neljä fyysisesti samankokoista naista, joten mies ei erota, kenen alushousut mahtavat olla kyseessä.

Kyse taitaa olla puhtaista ja kuivista alusvaatteista?

Jos lapset kerta ovat jo isoja niin tehkää niin että jokainen käy päivittäin kurkkaamassa pyykkinarun ja poimii sieltä itse mukaan omat tarvikkeensa. Vähenee turhia kotitöitä vanhemmilta ja lapset saavat omat vaatteensa. Ja ohimennen vähenee teidän väliltänne yksi riidan aiheista kun niitä lajitteluja ei ole mitään syytä levitellä keittiöön.

Jos eivät tule hakeneeksi pyykkinarulta niin voisi olla yksi kori johon jääneet puhtaat pyykit viikataan ja saavat hakea siitä. Kyllä ne teinit oppivat äkkiä kaipaamaan omia vaatteitaan. Näin oli minun lapsuudenkodissani ja lasten osalta toimi tosi hyvin, ainoa lusmuilija oli isäni. Teillä jos mies laittaa pyykkiä joka tapauksessa niin toimii sitten varmasti koko perheellä.

Vierailija
12/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, että koti on koko ajan kuin sisustuslehdestä, normaalin elämisen jäljet eivät saa ikinä näkyä, se ei ole tervettä, vaan pakkomielle.

Vierailija
13/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avauksessasi perustelet, että haluat että teillä on siistiä ja nättiä, koska teillä käy vieraita. Mitä se sillon muuta on kuin esittämistä?

Minunkin mielestä molempien pitää muuttua. Hommaa keittiöön koppa niille alushousuille, semmonen mihin miehen helppo ne heittää ja on käden ulottuvilla. Joka huoneeseen roskakori. Sovitte, että mies ainakin yrittää laittaa kamojaan paikoilleen, ja sä lopetat nalkuttamisen ja katsot vähän asioita sormien läpi. Ja hyväksyt sen, että jos haluat, että on siistiä, se olet sitten sinä joka siivoaa.

Vierailija
14/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en haluaisi sen olevan joka päivä kaaoksessakaan. Minusta tavaraa ei tarvitse säilyttää muovikasseissa olohuoneen nurkissa vain siksi, että tarvitsee niitä jo kahden viikon päästä tai lehtipinoja metreittäin eteisessä siksi, että on itselle kätevämpää kasata vielä siihen viikon lehdet ennenkuin vie ne pois. En usko, että pääsen näistä ajatuksistani eroon, mutta jotain kompromissia pitää kai yrittää. ap

Vierailija
15/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtipinoja itse, jos kerran ne sua häiritsee? Miksi miehen pitäis ne viedä, jos sitä ei häiritse ja vie mieluummin sit enemmän kerralla?

Vierailija
16/16 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitin halusi että meillä on siistiä, joka tavara kaapissa jne. Ei puhettakaan, että olisi ollut joku pussukka jossain nurkassa. Isäni sopeutui tähän. Minä kapinoin teininä. Nyt omassa kodissa siivoilen paljon rennommin. Mitä sitten, jos on pussukka jossain nurkassa tai lehtiä eteisessä vähän enemmän.

Onko niille pusseille jotain muuta paikkaa edes olemassa? Joku komero, johon voisi työntää kaikki pussit sisältöineen.

mutta en haluaisi sen olevan joka päivä kaaoksessakaan. Minusta tavaraa ei tarvitse säilyttää muovikasseissa olohuoneen nurkissa vain siksi, että tarvitsee niitä jo kahden viikon päästä tai lehtipinoja metreittäin eteisessä siksi, että on itselle kätevämpää kasata vielä siihen viikon lehdet ennenkuin vie ne pois. En usko, että pääsen näistä ajatuksistani eroon, mutta jotain kompromissia pitää kai yrittää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän