Tuleeko Lindexiltä enää alekuponkeja?
Tajusin tässä viikolla, ettei Lindexiltä ole tullut enää aikoihin niitä -20/-25% alekuponkeja, joita vuosi-pari sitten tuli jatkuvasti. Olenko mä tipahtanut heidän postituslistoiltaan pois vai ovatko he lopettaneet kupongit? KappAhlista alekuponkeja tulee ihan entiseen malliin.
Kommentit (5)
Lindexillä on menossa koko kanta-asiakashomma uusiksi nyt vuoden loppuun mennessä, joten siksi hiljaiseloa. Vuoden vaihteen jälkeen pitäisi kuulemma taas kuulua jotain. Näin mulle kerrottiin kun kysyin myyjältä.
Lindexillä on menossa koko kanta-asiakashomma uusiksi nyt vuoden loppuun mennessä, joten siksi hiljaiseloa.
Vähän aikaa sitten sai jotain prosentteja pois kun lähetti tekstiviestin johonkin numeroon. Myyjä sitä neuvoessaan sanoi että kortit poistuvat ja alet tulevat myöhemmin jatkossa tekstareina tai sähköposteina.
Ilmeisesti alennussähköposteja tai lappusia ei enää tule. Höh.
Mullekaan ei ole tullut Lindexiltä aikoihin kuponkeja. Aikaisemmin tuli sähköpostiin. Olen tilannut useamman kerran vuodessa nettikaupasta ja myymälöistä ostan noin pari kertaa kuussa jotakin (yleensä muistan näyttää Lindex-korttia). Joten luulis, ettei ainakaan aktiivisuuden puutteesta olisi kiinni.