Minkä elokuvan katsominen olisi sinulle kidutusta?
Itsellä kaikki mustavalkoiset vanhat taide-elokuvaklassikot, niitä en suostu katsomaan edes aseella uhattaessa.
Kommentit (30)
Kuvottava elokuva! Olisin lähtenyt kesken leffan pois, mutta istuimme keskellä penkkiriviä. Viereeni sattui vielä mielipuoli, joka nauroi kammottavimmissa kohtauksissa. Todella vastenmielinen kokemus.
kuin max. 10 minuuttia. Ei kiinnosta sitten yhtään.
Mutta kamaluudessa voiton vie kuitenkin VIIMEINEN TANGO PARIISISSA. Hyi helevata. Jos katsotte sen, niin suosittelen samalla katsomaan dokumentin elokuvan teosta.... niin sairasta porukkaa ettei mitään rajaa.
Nuorena katoin kauhuakin, mutta enää ei pysty. Ensin mainittuja en ole edes kokeillut :)
eilen telkkarista tullut Eros ja Psykhe?
Itselleni "Pieni suklaapuoti" -tyyppiset myös.
Halpa rakkaustarina kalliilla butjetilla, silkkaa rahastusta!
PAKON edessä katsoin tuon teatterissa ja voi jösses, meinasin ihan oikeasti nukahtaa jossain puolessa välissä leffaa. Leffa vaan tuntui kestävän ja kestävän ja kestävän (vähintään sen seitsemän vuotta ;D).
Niin kuraa en ennen ole nähnytkään :D
En kyllä ikinä katso muutenkaan mitään tuollaisia mutta silloin kaveri sai ylipuhuttua.
jollei halua????
keinooin voi päästä panemaan -pälli!
Taru sormusten herrasta -trilogia. Se on niin saatanan tylsä, kuolo koittaa lopputekstejä rukoillessa.
Pettymys sinänsä sillä mä oon just sellainen eskapisti jolle fantasia voisi sopia.
En osaa oikein sitten millään nauttia myöskään sisällöttömistä Hollywood-oksennuksista. Olen elokuvafani joten katson paljon leffoja. Tämän tietävät ystäväni ovat siksi ihmeissään kun en ole koskaan nähnyt viimeisintä kesä-, joulu- tai Halloweenhittiä. Ei nappaa, ei.
Hieno ja hyvä elokuva, mutta jokin siinä on tosi vastenmielistä ja inhottavaa. Iho alkaa kihelmöidä jne...
Action-leffat on niin tylsiä että mulla alkaa heti katse harhailla seinillä ensimmäisessä takaa-ajokohtauksessa.
Ja kaikki leffat joissa on kyse erikoistehosteista.
Aivan sairas, en ole pystynyt katsomaan puolta tuntia pidempään. Pelkkää sairasta raiskaamista kaikissa eri muodoissa. :(
Pääosaa esittää sama mies kuin Kellopeliappelsiinissa, jossa myös inhottaa ne raiskaukset.
Miten kukaan voi nauttia sellaisen katsomisesta?
Kellopelissä sentään raiskaukset on näytelty suht "siististi", eli olen katsonut koko elokuvan. Mutta Caligulassa kun aktit ovat oikeita suurimmalta osin, niin saa minut oksentamaan.
manaajat, descent yms kauhuleffat, mutta etenkin manaaja, en nukkunut 3 yöhön vaikka katsoin vain pätkiä!
Transformers- tyyppiset