juotko alkoholia tänään?
paljon? oletko yksin lasten kanssa? mulla kaks 0,5 siideriä ja kolme kaljaa ja yksin olen muksujen kanssa.
Kommentit (19)
mieskin on kotona. Mies rassaa moottoripyörää autotallissa ja siellä varmaan muutaman oluen juo :)
Siis mulle ja miehelle. En tiedä meneekö kaikki.
Kaapissa on 5,5% lonkeroita ja kuohari.
mutta huomenna juon viskiä niin paljon kun vaan jaksan.
Lapset menee isovanhemmille ja mies on työreissussa.
Joten ajattelin tilata kotiin pitzaa, syödä karkkia, jätskiä ja juoda viskiä pyjama päällä.
sillä kävin luovuttamassa verta. Saunaan kyllä menen kevyisiin löylyihin, vaikkei sitäkään suositella.
Huomenna saatan juoda oluen tai pari.
Oon lähdössä baariin. Isi jää lapsen kanssa kotiin selvinpäin.
Kaapissa on viiniä ja väkeviä, mutta ei tee mieli. Oluen olisin juonut liikunnan päälle, mutta olutta ei löytynyt. Kauppaan ei jaksa lähteä.
saunasiiderin otan. Mies ja lapsi kotona.
...juoda pari olutta mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. Kaapissa vaan kirkkaita viinoja ja niitä en juo. Mies lähti kauppaan tunti sitten, ehkäpä se tuo kaupasta pari olutta. En jaksa soitella perään.
Ja lapsi nukkuu jo.
Minä ja mies olemme kotona lasten kanssa ja jaettavana on salkullinen olutta. Minä herään aamulla lasten kanssa ja annan aamupalan, mies päästää minut sitten nukkumaan klo 10.
Jos kauhea hätä häätäisi, niin talossa on liki täysi-ikäisiä lapsia ja tuttu taksikuski puhelinsoiton päässä.
En juo kuin muutaman kerran vuodessa ja silloinkin aika vähän. Lapsia on neljä, ja mies on kotona.
en ole vielä päättänyt minkä verran, ja olemme molemmat mieheni kanssa kotona. Tosin hänelläkin näkyy tuossa joku lasi kyllä olevan.
ja saunaoluen aion lisäksi ottaa. En sen enempää, kun huomenna on koulutuspäivä (=työpäivä). Mies on myös kotona ja lapsi juuri menossa nukkumaan. Mies juo muutaman oluen...
mutta olen raskaana. Ens kesänä sitten voi olutta maistella.
Ja aloitus tehty yli 11 vuotta aiemmin
mies