Mä en kestä noita naapureita enää...
Niillä on ihan kammottava tapa kohdella toisten lapsia.
Jos lasta sattuu niin nauravat, tätä ovat meidän lapset kertoneet monen monta kertaa. Esim. äsken meidän omien lasten kesken oli sattunut vahinko, ja naapuri oli nauranut kun meidän lapsi alkoi itkeä.
Lisäksi jos lapset (meillä 3 VILLIÄ poikaa) tekee jotain tyhmää joka vahingossa (joskus ehkä melkein tahallaankin) kohdistuu heidän lapsiin tai tavaroihin, niin puhuvat lapsille tosi rumasti. Jopa uhkaileevat äkivallalla, eivät kyllä ainakaan ielä ole tätä toteuttaneet.
Mä en tarkoita ettei meidän lapsia sais komentaa. Mut senkin voi tehdä ihmisiks. Ja mieluiten komentaisin itse lapseni. Käskenkin aina pyytämään anteeks jos tulee jotain kinaa...
Heidän omat lapset tekee pahojaan vähintään saman verran kuin muutkin naapuruston lapset, niitä äiti ja isä ei vaan kamalasti noteeraa.
Tekis mieli kieltää meidän lapsia olemasta naapurin lasten kanssa, mutta ei niiden lasten takia viitsis. Muutama naapuri on jo kieltänyt juurikin vanhempien käytöksen takia, mut mä säälin niitä lapsia.. ne on kohta ihan yksin ilman omaa syytään.
Mä en tiedä miten ne kohtelee omia lapsiaan, oi olla että ihan hyvin.. paitsi että jättäävät liian pienenä yksin kotiin.
Tekis mieli mennä sanomaan niille asiasta, mut siitä seurais armoton riita.
Jos mä olisin yhtä ilkeä niiden kullanmuruille, niin mulla olis varmaan poliisit perässä.
Kommentit (11)
törkeetä,että uhkaillaan mutta tiedän että toiset kasvattaa,tai jättää kasvattamatta.Onko niidenkin lapset poikia?Saattaavat olla vahingoniloisianihan ilkeyttään,jos asiat eivät mene niin hyvin kun antavat ymmärtää.
siksi että heidän pojat on 'parempia'. Siis äidin ja isän silmissä. Kun heidän pojat tekee pahojaan niin asia joko vaietaan kuoliaaksi, käännetään toisten syyksi tai selitetään vahingoksi. Esim kun toinen huitoi meidän lapsen päähän haavan, niin vahinkohan se oli... eihän 6v ymmärrä et jos toisen pään vieressä huitoo terävällä niin siinä voi sattua.
Ja taas toisten lasten vahingot selitetään tahallisiksi teoiksi, ei siis vain meidän poikien aan myös muiden naapureiden..
Joo ja poikia on heilläkin.. Ihan tavallisia poikia, kasvatus näkyy ehkä eniten siinä että he valehtelee vanhimmilleen asiat omalta kannalta parhain päin (koska vanhemmat aina uskoo), muuten ihan tavallisen villejä pikkupoikia... eivät sen tuhmempia kuin muidenkaan.
jos vanhemmat suhtautuvat heihin vahingoniloisesti tai puhuvat tökerösti. Muiden lapset kokevat sitä vain satunnaisesti, mutta heidän omat lapsensa ehkä jatkuvasti.
Mutta vaikea on kommentoida. Pelkäät riitaa etkä siksi mene sanomaan tuosta lasten pilkkaamisesta yms. Älä sitten mene.
leikkimästä niiden lasten kanssa.
Tosiaan en ehkä itsekään menisi keskustelmaan asiasta naapurien kanssa, kun jos ovat oikeasti hankalia ihmisiä niin se ei auta yhtään mitään. Voi vaan pahentaa tilannetta.
Mut sit hellyn taas kun näen naapurin poikien leikkivän yksin pihalla.
Eihän se niiden lasten vika ole jos vanhemmat ei ymmärrä miten ihmisten tulisi elää.
Meillä 2 poikaa ja ovat jo koululaisia.
Tekivät ilmon meistä lastensuojeluun ja nyt me tehdään naapurista ilmo.
Meillä 7.5v. ja 10v. poika.
Naapurit ovat huolissaan lastemme kulkemisesta.
Asutaan rauhallisella alueella ja täällä on turvallista elää.
Tällä ilmoituksen tekijällä ulkoilee 3v. poika ilman valvontaa. Hänen 3v. ja 5v. pyöräilevät ilman kypärää.
Meidän koululaiset eivät saisi liikkua edes kaupoilla, vaikka kauppa ennen koulua.
Tietenkin näillä juoruilevilla naapureilla on vain tyttöjä ja poikien lynkkaus on pihassa armotonta.
Joo rivarissa asutaan ja tyttöjä täynnä piha. Taloyhtiö on erittäin riitaisa ja talotoimikuntaa meillä ei ole.
Emme haluaisi kostaa, mutta pakko se nyt vain on.
kestä kukaan.
Meillä ei ole ollut mitään ongelmiamuiden naapureiden kanssa, vaikka lapsemme leikkiät tuolla ulkona monen muunkin perheen lasten kanssa. Näiden naapureiden käytös taas on aiheuttanut ongelmia vähän joka suuntaan...
Vika ei siis ole meidän lapsissa, vaan naapurin AIKUISTEN käytöksessä