Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

wannabe Kaunis pieni elämä -blogi

Vierailija
19.08.2011 |

Kaverini työkaveri kirjoittaa äippälomalla tällaista blogia kuin Martan elämää. Voi jessus. Tulee ihan mieleen, että yrittää ihan liikaa olla joku KPE-Anne tai jotain Kalastajan vaimoa...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole mikään wannabe blogi. Ja anna toisen kirjoittaa jos haluaa. Sehän on ilmainen harrastus.

Ja siis sullä on ihan oikeesti joku ongelma siinä, että jos ei osaa täydellisesti niin ei pidä edes yrittää.

Itsekkin pidän blogia ja jestas sentään ku mulla on kaksi rekisteröitynyttä lukijaa. Tietääkseni blogi on hieman niinku päiväkirja, joten mitä väliä jos kukaan ei sitä lue?

Vierailija
22/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään katkera. Miksi asioita ei voida tehdä laadukkaasti ja tyylikkäästi? Mutta kaikki kirjottavat jotain blogia ja ovat olevinaan niiiiiin kovia bloggareita että voi voi. Ja siis en todellakaan aio tuota lukea. Siinähän kirjottelee. Mutta itse en kehtaisi tuollaista laittaa julki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pakko kysyä, mikähän on ap:n ikä? Ei ole aikuisen ajatusmaailmasta kotoisin nuo jutut joita itse kirjoittelet.

Vierailija
24/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on aika kaukana KPE:stä tai kalastajan vaimosta.

Harvoin näkee tylsempää blogia kuin tuo Martan elämää :O

Vierailija
25/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirjottaa, mutta ite en tajua ihmisiä jotka jaksaa sisustaa jotain vauvan huonetta (oma huone vauvalle, miksi??) ja olla noin helkkarin kiinnostuneita ruokalapun väristä ja tuolin kankaista. Eli jos tämä oli yritys saada lukijoita blogille niin sori, en jaksa toista kertaa vilkastakaan. Mutta mun mielestä se vauhkottu kalavaimokaan ei ole kiinnostava eikä edes kaunis, joten mä olen varmaan huono ihminen ja äiti.

Vierailija
26/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja panna ne kuulumiset sukulaisille sitä kautta. Ei tarvitsisi koko suvun hävetä...

Blogi on paljon järkevämpi tapa jakaa kuulumisia kuin tukkia toisten sähköpostit. Blogia voi käydä lukemassa se joka haluaa ja sillä selvä. Sähköpostiin ei ole mitään järkeä lähettää paljon kuvia, ja muutenkin nuo postituslistat on aika syvältä.

Vierailija
27/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo blogin pitäkin huomannut tämän!

Vierailija
28/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tarkoituskin?

Vierailija
29/29 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten typeriä, turhia, ja ääliömäisiä ihmisiä sitä onkaan. Mikähän sunkin elämän tarkoitus on ap? Olla paskakikkare muiden elämän kiusana?