Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
19.08.2011 |

Työpaikalla eräs työkaveri on alkanut levittää minusta juttua, että olisin haukkunut törkeästi toisen työkaverin lapsen ulkonäköä. Nyt minua kohdellaan kuin ilmaa ja ollaan tylyjä minua kohtaan. Itselläni on lapsia joten ei tulisi mieleenkään haukkua yhdenkään lapsen ulkonäköä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekisi noin ilman syytä?

Tietysti kohtaat hänet muiden edessä ja kysyt miksi levittää tuollaista juttua jos ei pidä paikkaansa..

Vierailija
2/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyte,itse samankaltaisessa tilanteessa. jos syyttäjä päättää syyttää,sehän tarkoittaa,että työkaveri levittelee susta valheellista ja vahingollista tietoa.sillä tavalla saat nimesi puhtaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysisin kyseiseltä henkilöltä, että mitä hän on kuullut minun sanovan. Sitten menisin sen luokse, jonka lasta minun on sanosttu haukuttavan. Pahoittelisin mielipahaa ja kertoisin etten ole haukkunut ja kertoisin mitä oikeasti olen sanonut.

Vierailija
4/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa päättänyt nyt, että alan etsimään uutta työpaikkaa nyt samantien. Ahdistaa niin paljon!

ap

Vierailija
5/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta levitettiin edellisessä työpaikassa juoruja, että olisin puhunut jotain täysin perätöntä toisen työkaverini miehestä.

Kun kuulin asiasta, niin otin asian välittömästi puheeksi ja korostin, etten ikinä, missään tilanteessa voisi kuvitellakaan puhuvani kenestäkään ihmisestä kyseisenlaisia asioita - saati työkaverini miehestä, jota tunsin tunsin!

Toinen työkaverini puuttui puheisiin ja alkoi syyllistämään minua kyseisestä asiasta suoraan, enkä tänä päivänäkään ymmärrä, mistä juoru olisi voinut saada alkunsa.

Minun tilanteeseeni auttoi vain työpaikan vaihto.

Olen hiljaa päättänyt nyt, että alan etsimään uutta työpaikkaa nyt samantien. Ahdistaa niin paljon!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän