Öh. vähän hävettää nyt.
Nyt on kulunut 3kk synnytyksestä ja mies kertoi eilen kurkanneensa alapäähän heti synnytyksen jälkeen.
Sanoi että siellä oli noin suolakurkkupurkin kokoinen reikä, jotakin rämmäleitä ja PASKAA!!
Voi helvetti. Luulin saaneeni suolen tyhjäksi ennen synnytystä kun oli maha ihan vedellä 3pv ennen.
Peräruisketta ei tarjottu.
Voittekos te mammat nyt kertoa jonkun nolon jutun salista jookos? Jos vähän lievittäisi tätä noloutta..
Kommentit (28)
Sun ei tarvitse hävetä lainkaan...mutta miehesi kyllä :/. Kuulostaa todella lapselliselta mieheltä :(. Siis todella....
niin kysäisepä siltä pystyisikö itse hallitsemaan suolen toimintaansa samalla kun samoja lihaksia jännittäen koittaisi saada lasta maailmaan.
kuin synnytystä voisi hoitaa jotenkin tyylikkäästi. Tyhmä mies. Olisi pitänyt näkemänsä omana tietonaan.
kun kysyin mieheltäni muutama vko synnytyksen jälkeen (helvetin vaikea imukuppisynnytys + pahat repeämät), että katsoitko alakertaan ja miltä siellä näytti heti synnytyksen jälkeen, niin hän sanoi, että kuin rantapallo oli potkaistu läpi. En tiedä, mitä se kätilö sieltä välillä pyyhki synnytyksen aikana paperilla, mutta epäilen vajvasti että ulostetta se oli. Ja kun itse uskaltauduin katsoa alakertaan viikko synnytyksestä (peilillä), niin itku pääsi. Onneksi vuodessa aika hyvin on parantunut.
Että REPIKÄÄ siitä.
tuli paskat pöydälle. Ja kyllä hävetti!!! Mutta se kuuluu synnytykseen jos peräruisketta ei saa. Ei mies sitä jälkikäteen oo kauhistellu tai pilkannu.
Työnnä sille meloni ahteriin, käske pukata se ulos ja katsokaa sitten yhdessä, miltä näyttää p**läpi.
synnytyksessä paskonut eikä kyllä oo hävettänyt. Ihan normaalia se on ja ainakin oma mies tietää sen.
Enemmänkin hävettää se, että yritin huitoa kätilöä veke alapäästä kun se jotain sörkki siellä kesken ponnistuksen =D Sattu nimittäin aika kivasti.
kuulostaa mun exältä tollanen, siksi en edes päästänyt sitä synnytykseen, ei olisi toki tullutkaan.
Onko miehesi muutenkin vähän lapsellinen/typerä?