Öh. vähän hävettää nyt.
Nyt on kulunut 3kk synnytyksestä ja mies kertoi eilen kurkanneensa alapäähän heti synnytyksen jälkeen.
Sanoi että siellä oli noin suolakurkkupurkin kokoinen reikä, jotakin rämmäleitä ja PASKAA!!
Voi helvetti. Luulin saaneeni suolen tyhjäksi ennen synnytystä kun oli maha ihan vedellä 3pv ennen.
Peräruisketta ei tarjottu.
Voittekos te mammat nyt kertoa jonkun nolon jutun salista jookos? Jos vähän lievittäisi tätä noloutta..
Kommentit (28)
Eihän se siellä mikään avustaja synnytyksessä ole, vaan vaimon tukena.
Outo mies sulla, ja sosiaalisesti kyvytön.
synnytyksen ja tikkauksen jälkeen (repesin aika railakkaasti) että aika siistin sä siitä sait :D
synnytyksen ja tikkauksen jälkeen (repesin aika railakkaasti) että aika siistin sä siitä sait :D
Ihana! :D
vaikuttaa täysin kypsymättömältä, jos ei ymmärrä, että näinhän siinä synnytyksen jälkeen tapahtuu :/. Häpeän miehesi puolesta !
Toinen keskenmenoista vaati vielä kaavinnan ja sille oli sovittuna aika, mutta sattui kaikenlaista ja jouduimme aamuyöllä tilaamaan ambulanssin koska vuosin niin paljon ja olin todella kovissa tuskissa.
Ilmeisesti ensiavussa ei kuunneltu vaan olivat päättäneet että halusin abortin ja sairaanhoitajan asenteesta sen kyllä huomasi. Äärimmäisen tyly, näytti ovelta huoneen ja sinne jätti. Kun kutsuin paikalle koska olin vuotanut jo pedinkin täyteen, huusi ovelta että onhan sulla se mies siinä, mene vessaan.
Vessassa mies puhdisti verisiä reisiäni, lattiaa ja piti kädestä kun istuin pytyllä.
Toin jälkeen ei enää synnytyssalissa päässyt kakka ole juuri mieltä painanut.
Kyllähän se mies tiesi, että voi tulla paskat.
Mua vaan lähinnä hävetti se että ne paskat tuli ja kaikki muut sen tiesi paitsi minä.
Teillä palstalaisilla taitaa olla kristallipallot käytössäkun tiedätte niin hyvin mieheni kypsymättömyyden :)
Toinen keskenmenoista vaati vielä kaavinnan ja sille oli sovittuna aika, mutta sattui kaikenlaista ja jouduimme aamuyöllä tilaamaan ambulanssin koska vuosin niin paljon ja olin todella kovissa tuskissa.
Ilmeisesti ensiavussa ei kuunneltu vaan olivat päättäneet että halusin abortin ja sairaanhoitajan asenteesta sen kyllä huomasi. Äärimmäisen tyly, näytti ovelta huoneen ja sinne jätti. Kun kutsuin paikalle koska olin vuotanut jo pedinkin täyteen, huusi ovelta että onhan sulla se mies siinä, mene vessaan.
Vessassa mies puhdisti verisiä reisiäni, lattiaa ja piti kädestä kun istuin pytyllä.
Toin jälkeen ei enää synnytyssalissa päässyt kakka ole juuri mieltä painanut.
MITEN toi on mahdollista?? Kuvitteliko ne, että sä olit tehnyt itselles jotain aikaansaadaksesi sen keskenmenon? Eikä kukaan osannut sun tiedoista lukea, että aika kaavintaan?
Typerä mies. Mitä sinä noloilet muuta kun että tulit valinneeksi niin typerän miehen.
kertomalla muuta synnytysnoloa eikä ruveta haukkumaan hänen (ilmeisen itäsuomalaista) miestään!
Tuttu tunne tuo kakkanoloilu, vaikka kuinka järjellä käsittäisi että on normaalia ja tavallista, on se silti epämiellyttävää tietää, että toinen on nähnyt kakat. Unohda koko juttu siis, apsu!
Sun miehes on ääliö! Olin miehenä näekemässä molempien poikieni syntymisen on ihan luonnollista ettei se kaikille kovin kauniina näyttäydy. mitä se sitten luuli että synnyttäminen on??
Minkähän näköinen sun miehesi persereikä olis, jos se olis paskantanut melonin sieltä?
Älkää nyt jaksako siihä miehestä jauhaa.
Vaikka kaikki ihmiset piereskelevät niin kyllä silti nolottaisi pieraista vaikka täydessä bussissa. Vaikka sekin on ihan normaalia, että kaasuja syntyy.
Sekin voisi olla noloa jos kävelisin vessapaperi kengänpohjasta roikkuen ja en huomaisi sitä, mutta kaikki muut sen huomaisivat, vaikkeivat siitä sitten kehtaisi sanoa.
Sekin nolottaisi minua.
Tähtään tällä esimerkillä siihen, että vaikka on normaalia paskantaa synnytyksessä niin siltikään se ei ole kivaa (=noloa). Mielummin olisin ollut paskantamatta.
ap
Semmoista se on, synnytys! jos se miestäsi yllätti niin ok, muttase on hänen häpeänsä eikä todellakaan sinun.
Lapsi pitää puskea ulos, ja totta hiivatissa heti sen jälkeen on aukko isollaan ja paskat pihalla jos ne edessä oli. Mutta mahtityön teit kun lapsen synnytit miehellesi. Voisit sanoa hänelle, että pitää itse ne paskat sisällään vaan. Ettei tartte hävetä.
...on ihan normaalia että varataan siihen lähettyville sellanen akvaariokalahaavi, jolla voi sitten poimia vedestä kakkalierut, jotka puristuvat esiin synnytyksen aikana.
Ja se on usein juurikin sen kumppanin tehtävä!
päästä irti tosta noloudesta. Monilla seksi on synnytyksen jälkeen vapautuneempaa ja parempaa juuri siksi, että kumppani on jo nähnyt kaikkein karmeimman, ja rakastaa ja haluaa silti. Normaalissa suhteessa toisen näkeminen noin avuttomassa tilassa kuin synnyttävä nainen on, herättää kumppanissa halun suojella, hoivata ja auttaa, siitä huolimatta että synnytys voi olla järkyttävä näky.
Samalla sai ammattilainenkin kehut
en ole itse synnyttänyt alakautta, mutta sektion läpi käyneenä voisin vähän kuvitella samanlaista tunentta kuin tämä; eli sektio oli tehty aamulla ja illalla mun piti kävellä itse vessaan kun ja pestä alapäätä ym kun aivan verinen oli(tietenkin) ja vaihtaa uusi puhdaskaapu. ja miehen piti auttaa minua. no, nousin/liikuin ensimmäisen kerran sektion jälkeen ja voi sitä kipua! kävelin kuin raihnainenvanha mummo selkäkumarassa kun jokanen askel sattu, mies piti mua kädestä (ja kanto virtsakatetripussia heheh) ja vessaan päästessä riisuin sitten ja olin aivan verinen ja siinä yritin pestä itseäni jne. siis ei se että mies oli siinä mukana mua nolottanut, vaan se että mä _tarvitsin_ sitä apua mieheltäni (mm. autto mut nousemaan vessanpöntöltä ylös kun sillä käsisuihkulla suihkuttelin). olin niin avuton omalla tavallani. hui, tuli kyllä mieleen että tää on se kohtalo vanhana, sairaalassa toisen ihmisen huolehdittavana..
en osaa selittää kuinka se voisi olla samankaltainen tunne kuin tuo että mies näkee kun on pskaa tullut synnytyksessä, ehkä se on se että siinä tilanteessa on itse avuton jne. kyllä mä nääs (ehkä lääkehuuruissa vielä..) mieheltäni monenmonta kertaa pyysin anteeksi että joutui näkemään mut sellaisena.. enkä tosiaankaan sen takia että näki mut alasti verisenä (nahkarepunkanssa hahaha) vaan koska olin niin ns. raihnainen, avuton..
Voi sua parkaa :D Voin sieluni silmin kuvitella miehesi vähän vaivaantuneena kattelemessa seinille pissapussi kädessään :D Vaikkakaan eihän se mikään naurunasia tietystikkään ole.
Tuli muuten mieleen tuosta aikaisemmasta kun mies jutteli, että tuli siisti toosa. Meillä kätilö ja opiskelija kanssa yhdessä ihastelivat nättiä tikkiriviä :D Se taiskin sitten olla ainoa nätti asia siellä alakerrassa..
ap
..mutta miehesi voisi kyllä vähän aatella, mitä suustaan päästää.
Eipä se mies sitä ilkeyksissään tai vinoillen sanonut. Juteltiin aiheesta ja sanoi mitä oli nähnyt.
Teillä nyt tais mennä vähän pointti ohi. Kirjoitin vähän epäselvästi varmaan.
Lähinnä vaan jotenkin häiritsee kun olin vielä ollut iloinen ettei kakkaa ollut tullut. No näköjään oli ja en yhtään tiedä paljonko enkä muutenkaan huomannut koko asiaa.
Ja siihen nolouteen. Vaikka mulla ei yleensä ole mitään estoja niin jotenkin nolottaa kun miesnäki kaiken sen ällön ja paskan ja epparijutut yms.
Olin kyllä sanonut ettei katso sinne päin. Oli sitten vilkaissut vessaan menneessään.
Niin ja itse kysyin mieheltä, että miltä näytti kun sanoi kurkannensa. Ei olis vissiin pitänyt.