Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieheni oli alkukuun työmatkalla ja lähtee tänään lomamatkalle.

Vierailija
19.08.2011 |

Mua väsyttää tämä jatkuva odottaminen, tuntuu ettei meillä ole enää yhteistä aikaa :(

Ja olen puhunut tästä miehelle, kyllä mä työmatkat ymmärrän, hän tekee kansainvälisessä yrityksessä asennustöitä joten työmatkoja on n. kerran kuukaudessa, mut tämä lomamatka on jo vähän liikaa. Lähtee kaverinsa kanssa viikoksi veneilemään Välimerelle, ovat vuokranneet purjeveneen jne.

En ole kynnysmatto ja ollaan oltu tänä vuonna jo muutaman kerran keskenämme lomareissulla, mutta mun on miestäni ikävä.

No, ensi kuussa ei miehellä pitäis olla kuin yksi reissu Ruotsiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nuo on sellaisia asioista joista "pitäsi sopia" hyvissä ajoin suhteessa. Mies oli tavatessamme reissutöissä mutta jätti pian ne hommat.

Minä en kestäisi kovin pitkiä aikoja yksin jos mies on reissussa joko huvin tai työn vuoksi. Se on myös miehelle ihan selvä juttu.. Ja se on meille sopinut molemmille ihan hyvin ainakin tähän asti.

Eli ymmärrän sinua kyllä oikein hyvin.

Vierailija
2/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nauttii sen suomista eduista:((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoilla n. 3 kk ja tehnyt pari lyhyempää lomamatkaa myös. Ei minulla silti häntä ikävä ole ollut. Päinvastoin. En tajua miten ihmiset jaksavat katsella päivästä toiseen joka päivä sitä samaa naamaa aamuin illoin. Lastenkin kanssa on helpompaa kun mies on matkoilla. Seuraavan kerran lähtee syyskuun lopussa pariksi viikoksi ulkomaille, ja perään minä lähden lasten kanssa syyslomalle, joten ei nähdä ainakaan kolmeen viikkoon, eikä tämä tosiaan ole ongelma.

Tosin me ei koskaan olla oltu symbioosissa keskenämme. Tavattiin alle 20-vuotiaina 20 vuotta sitten ja oltiin jo silloin itsenäisiä ihmisiä.

Vierailija
4/4 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kerran lomaillut kaverin kanssa viikon verran. Meillä on jo koululaisia kaikki lapset, joten mulle ok. Myös minä saatan käydä kavereiden kanssa reissussa. Mutta yleensä mies lomailee lasten syysloman/talviloman aikaan ja häipyy lasten kanssa lappiin tai ulkomaille. Minusta hieno juttu, koska tosiaan työn vuoksi on paljon pois kotoa. Itsekin nautin niistä viikoista kun kämppä on vain ja ainoastaan mun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän