Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri kiinnostunut?

Vierailija
18.08.2011 |

Olemme nyt pari viikkoa käyneet työkaverini kanssa syömässä kahdestaan joka päivä. Viihdymme hyvin, mutta mistä voin tietää onko kiinnostusta muuhunkin? Hän on kohtelias ja molemmat ovat ehdottaneet näitä yhteisiä lounaita. Muuten voisin luullakin hänen pitävän minusta, mutta totuus on, että hänen osastollaan ei oikein ole ketään kenen kanssa hän voisi mennä syömään, joten olen vain ehkä se vaihtoehto yksin syömiselle. Lähetän hänelle joskus jotain vitsejä työpäivän aikana ja hän ei aina vastaa niihin, kuitenkin saattaa ottaa ne puheeksi myöhemmin.. Työn ulkopuolella hän ei myöskään ota yhteyttä. En oikein tiedä pitäisikö pyytää ulos vai ei..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiassa tapahtunut jokin muutos, kun olette vasta kaksi viikkoa käyneet yhdessä syömässä? Kenen kanssa hän tai sinä kävitte aikaisemmnin syömässä?

Itse olen käynyt jo pitkään pääosin yhden työkaverin kanssa syämässä, koska molemmat hauamme syödä lounaan myöhemmin kuin muut. Kuitenkaan missään nimessä emme ole toisistamme kiinnostuneita, olemme molemmat perheellisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi