Haamuko? (Kuva on)
http://www.aijaa.com/v.php?i=009158517793.jpg
kp 36 / 32, myöhäinen iltapisu :)
Kommentit (13)
Voi se livenä olla vähän paremmin havaittavissa, mutta mun mielestä ei kantsi mitään vielä olettaa. Odotahan vaan pari päivää ja tee uus testi! ;)
Luulin jo että oot suorittanut paranormaalia tutkimusta. Äitijutut menee multa niin ohi.
mutta kun jonkin aikaa tuijotin niin ehkä se sitten oli? Tai sitten ei...
mielikuvitukseni tekee tepposet, mutta voisi tuossa alareunassa näkyä se paikka, johon viivan pitäisi tulla. Ja voisihan se ehkä näkyä eri kulmiin kääntelemällä ja valolla kikkailemalla...???
Minullakin oli sellainen "tyhjä viivanpaikka" halpistestillä päiväpissistä.
Ystäväni kanssa sitä tihrustettiin, muttei tultu hulluja hurskaammiksi.
Oli pakko ostaa se digitikku ja se näyttikin 2-3 viikkoa ;-)
mutta ehkä se on vain se "uoma" mihin sitten väriä piirtyy tai sitten ei. Tee vielä uusi aamulla niin katsotaan sitten! :)
Niinno..Minun silmät kyllä näki siinä näytöllä jotain pientä..Kontrolliviivan vasemmalla puolella, ei kovin kaukana siitä..Oletan, että kyseessä on apteekin oma? Ja avattu, joten liuskatestiin verrattuna, viivojen välimatka ei kovin suuri voi olla koska tuo koko testialue tuossa testissä ei mahdu siihen testi-ikkunaan...
Minua huvittaa ihmiset, jotka avaavat raskaustestit =) Lukeudun myös itse näihin, mutta ehkä se on se uteliaisuus =)
No, mutta..Jos testi on todella positiivinen, niin onnea, mutta jos ei niin halit ja tsemppiä jatkoon jos lasta kaipaatte :)
onneksi te ette nää haamua. Raskaus ei todellakaan ole toivottu tässä tilanteessa...
onko tullut liikaa ja liian toiveikkaan tuijotettua omia testejä, että silmät jo piirtävät viivaa vaikkei siinä mitään olisikaan, mutta kyllä mäkin siinä olen selvästi jotain näkevinäni. Tai no, ei toki "selvästi", mutta paikka näkyy. Kun oikein tahtoo nähdä... Vaikket sä kyllä halunnutkaan, että näkyisi. :D
että kyllä siinä haamua on havaittavissa. Mutta joissain testeissä se haamu tulee aina, ainakin netin tikkutesteissä.
Testaa uudelleen.
Paljon olen testejä tehnyt, ja noin haalean viivan saa veteenkin kastamalla.
Sorry. :(