Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin itseruskettavan kanssa.

Vierailija
05.06.2008 |

Eli en muistanut/älynnyt ensin laittaa kosteusvoidetta alle ja varsinkin säärissä nyt näkyy sellaisia länttejä mis iho on ollut kuivaa ja "imenyt" väriä itseensä. Ei kiva. Mitään tehtävissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vain, että väri lähti pois ja yritin avittaa lähemistä hinkaamalla harjalla ja saippualla ihoa. Toisen kerran onnistui jo paljon paremmin, kun tajusin laittaa kosteusvoidetta ja levittää paremmin.

Täytyy kokeilla tuota hankaamista.

Vierailija
2/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä miksi ihmeessä mun pitäis mennä johonkin sisäleikkipuistoon, varsinkin kun ei mulla ole lapsia. Pointtisi?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vain, että väri lähti pois ja yritin avittaa lähemistä hinkaamalla harjalla ja saippualla ihoa. Toisen kerran onnistui jo paljon paremmin, kun tajusin laittaa kosteusvoidetta ja levittää paremmin.

Vierailija
4/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista myrkkyähän se iholle on, mutta vain näkyvimmiltä paikoilta jos ottaa.

Vierailija
5/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sarjaa kun nuo muut hänen mainitsemansa asiat. Ja olen ihan samaa mieltä!

Onko sitten mielestäsi maidonvalkoinen iho kaunis? Ihotyypistäni johtuen en rusketu vaan tulen kauttaaltani punaiseksi. Et eiköhän se ole ihan mun oma asia, jos itseruskettavaa käytän. Kiitos mukavasta kommentistasi, olet varmasti oikein kiva ihminen!

Vierailija
6/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä iholle ruokaöljyä, oliivi, rypsi tms. anna vaikuttaa sen aikaa kun pystyt. Öljy imee itseensä väriaineita. Pese pois mielellään harjan ja pesuaineen avulla, jos sinulla on hilseshampoota, pese sillä (haalistaa värejä). Lisäksi voit kuoria ihon ja vaikka sheivatakin, sekin kuorii ihoa. Sen jälkeen rasvaa reippaasti.

Vierailija
7/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sarjaa kun nuo muut hänen mainitsemansa asiat. Ja olen ihan samaa mieltä!

Vierailija
8/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä iholle ruokaöljyä, oliivi, rypsi tms. anna vaikuttaa sen aikaa kun pystyt. Öljy imee itseensä väriaineita. Pese pois mielellään harjan ja pesuaineen avulla, jos sinulla on hilseshampoota, pese sillä (haalistaa värejä). Lisäksi voit kuoria ihon ja vaikka sheivatakin, sekin kuorii ihoa. Sen jälkeen rasvaa reippaasti.

Vierailija
9/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ylilyöntejä!

Täytyy vedellä useampia kertoja (Kork. 2 kertaa päivässä) mutta taatusti ei tule rajoja.

Muistakaa hoitaa kantapäät kuntoon sitä ennen!

Vierailija
10/10 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ainakin muinoin vinkattiin kyynärpäihin käytettäväksi jos ovat tummat ja karheat, sekä nikotiinitahrojen poistoon tupakoijan sormista. Eli varmaan vaan sivellään iholle ja odotellaan ja huuhdotaan sitten pois. Eli ennen tuota öljyvaihetta voisi kokeilla. Terv. 8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi