En mahdu mieheni "kuvioihin" mukaan, ov
Töissä tehdään pitkää päivää, viikonloppuisin harrastetaan, sitten suunnitellaan työkavereitten kanssa uusia harrastusmatkoja ja kerrotaan minulle tyyliin viikkoa ennen lähtöä, että ainiin... Olen kysynyt meidän tulevaisuuden suunnitelmista lähitulevaisuudessa ja myöhemmin, kuulemma lässytän.
Mua "ihan hiukan" risoo jo tämä. Näen että toinen on päivät pitkät skypessä ja jos kysyn jotakin vastaa jos viitsii. Facebookissa en saa kommentoida hänen juttuihinsa, mutta eräs naispuoleinen työkaverinsa tykkää siellä melkein joka ikisestä asiasta taikka on kommentoimassa.
Särkylääkkeet pääsi eilen loppumaan ja mulla ollu selkä koko alkuviikon jumissa, mies sanoi tuovansa särkylääkettä kotimatkalla töistä, arvatkaa toiko. Tuli kotiin ja kysyi haluaisinko lähteä ajelemaan hänen kanssaan sinne apteekkiin.
Mulla on sellanen olo etten merkitse tuolle enää mitään. Suuresti ihmettelen tätä yhteiseloa..
Sorry, pakko purkaa, niin paska olo.
Kommentit (13)
Miehesi ei selkeästi vastaa tulevaisuudentoiveitasi. Ja eipä varmaan monenkaan naisen...
"mitä toi ov otsikossa tarkoittaa?"
Oletko puhunut miehesi kanssa asioista ihan suoraan, onnistuuko sellainen?
että miehelläsi on toinen nainen. Kun kokoajan sitä sun tätä menoa. Ja et saa kommentoida fb:ssa.
voit olla varma että vähentää siellä oloaan.
Vastauksia en tahdo saada. Kuulemma kontrolloin häntä ja manipuloin, siinä on vastaukset. Mä olen hänelle täys nolla. Varmaan ei raaski vaan ottaa ja lähteä, uusperhe ollaan.
mieheen, joka ei selvästikään halua olla sun kanssa?
Haluaako miehesi jatkaa?
Pyydä miestäsi sanomaan jotain syytä sille miksi jatkaisit hänen kanssaan. Jos ei ole mitään syytä, lähde.
kun niin moni asia on tärkeämpää.
Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, luovuta heti. Et voi olla onnellinen, etkä tulla onnellisemmaksikaan.
Lapsille tärkeintä on aina hyvinvoiva äiti, joten luovuta.
Surullistahan se on pistää taas perhe pakettiin, mutta tosta ei voi seurata kuin masennusta ja pahaa oloa.
Ei hyvä suhde, eikä tule paranemaan jos ette osaa keskustellakaan.
jos ei lapsia, häivy
jos on, ala kommentoida facessa lasten kanssa
lopettaa suhde? Eihän teillä itse asiassa enää ole mitään suhdetta...