Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: MInkälainen reppu tänä vuonna, lapsen ikä?

Vierailija
09.08.2011 |

Pakko kysyä siksi, että saan itse sanoa:

- 6-vuotiaalle pojalle vaaleanpunainen Hello Kitty!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas-ja viidesluokkalaisille piti ostaa Converse-olkalaukku.

Vierailija
2/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululaukku. Kolme vuotta vanha Dakinen ruudullinen reppu, kirppislöytönä tullut Puma-olkalaukku ja siskon vanha musta läppälaukku. Vaihtelee sen mukaan, miten paljon tavaraa on kuskattavana kouluun.

16-vuotiaalla taitaa olla vielä isomi valikoima, alakoulun repusta, rakkaaseen mangakuvioiseen kassiin, jonka osti jo seiskalla. Upouusia ei kumpikaan ole kaivannut, suunnitelmissa on ommella joku punaruutuinen isohko kassi isommalle, kun lukiossa on välillä reilusti kirjoja kuskattavana.

Ap:n poika on ihana, toivottavasti jaksaa pitää omista mielihaluistaan kiinni jatkossakin eikä "alistua" toisten vaatimuksiin oikeanlaisista kamppeista :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas-ja viidesluokkalaisille piti ostaa Converse-olkalaukku.

Miksi kolmas- ja viidesluokkalaiselle "pitää" ostaa olkalaukut? Eikö reppu ole parempi? Miksi tuon ikäiset saavat päättää asiasta? Meillä vasta yläasteikäinen päättää...

Meillä ekaluokkalaiselle tytölle ostettiin musta Hello Kitty -reppu, kutosluokkalainen poika haluaa käyttää vanhaa reppuaan, kasiluokkalaiselle tytölle ostettiin musta ei-minkään-merkkinen olkalaukku (ei edes halunnut mitään merkkilaukkua).

Vierailija
4/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kummallakin oli Marimekon vastaavannäköinen olkalaukku.

Vierailija
5/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan antaisi alle 12-vuotiaan valita mitä tahansa. Esim. ylihinnan maksaminen pelkän merkin vuoksi on silkkaa typeryyttä.

Voi elämä, kyllä meillä koululainen tokikin itse saa laukkunsa valita!

Vierailija
6/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla lapsilla vanhat reput.

Vierailija
7/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vain tarpeen mukaan, eikä lapsikaan ole asiasta huomautellut. Sitten ostetaan mieleinen. ja järkevä.

Vierailija
8/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tokaluokkalaisella tytöllä viimevuotinen vaaleanpunainen Puma-reppu, joka on kyllä turhan iso, mutta matka on niin lyhyt että tuskinpa tuo paljon haittaa.

Vierailija
9/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsi Duudsonit repun

Vierailija
10/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v tuleva eskarilainen halusi jonkun lilan kissarepun. 3v pikkuveli halusi ja sai melkein itsensä kokoisen batman-repun.

Vierailija
11/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Hardy olkalaukku.

Vierailija
12/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"päiväkötirepuksi" Marimekon bo boo -autorepun.

Vierailija
13/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidesluokkalaisella ja kolmasluokkalaisella kummallakin kolmatta vuotta Cat-merkkiset reput. Voi olla, että kolmasluokkalaiselle pitää vielä ostaa isompi, mutta katsotaan nyt alkuun tuolla vanhalla.

Eskarilaisella myös vanha hoitoreppu Samsoniten krokotiilireppu.

Vierailija
14/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalle menevällä tytöllä on ainakin 5 koululaukkua, eikä tänä vuonna ole halunnut uutta, eikä kyllä saisikaan. Monet on jo useamman vuoden vanhoja. On olkalaukkuja ja pari reppua. Niitä sitten vaihtelee aina välillä. 11-vuotiaalla pojalla on ollut nyt pari vuotta musta Dakinen reppu, jossa on jotain kuvioita. Vähän haikailee uuden repun perään, mutta vanha on vielä aivan uusi, joten saa mennä tuolla vanhalla.

Vierailija
15/15 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 13 ja oon menossa yläasteelle. Reppuja olen koittanut etsiä ,mutta ei millään löydy.jansport reppujakaan ei voi tilata Eurooppaan . Oon koittanut kattella netistä, mutta reppua, erityisesti reppua ei ole löytynyt Suomesta. Mun mielestä ylä asteelle ei oikein voi mennä minkään kokonaan pinkin ekaluokkalaisten repun kaa, koska kaikki han siellä sitten nauraa.