Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paljonko maksat lapsesi päivähoidosta? Mikä päivähoitomuoto?

Vierailija
18.08.2011 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy töissä ja minä ei-täyspäisenä makaan päivät kotona. Lasten edun mukaista ja minun etuni että ovat virikehoidossa.

Kaikki vitun kahelit hullut voi pitää omat idiootit asiat ominaan, ketä kiinosta jonkun hullun sohvalla makaamine. EI KETÄÄN KIINOSTA!

Vierailija
22/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo hoitaa 2-4 pvää/vko. Haluaisin kyllä maksaa:-).

Jos lapsi/lapset on hoidossa ja äiti kotona ja esim. masentunut, ei ole kyse "virikehoidosta", vaan lastensuojelun tukitoimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyseessä "virikehoidossa", ei veronmaksajan paras. Paitsi että loppupelissä sekin.

tavannut monia virikelapsia+vanhempia, ja mielipiteeni on silti sama. Jos kotona on noin huonot oltavat, olisi lapset sijoitettava muualle kokonaan asumaan.

Kotona voi olla huonot oltavat eli vaikea elämäntilanne monesta syystä. Esimerkiksi paljon vastoinkäymisiä, kuolemaa tai jokin mielenterveydellinen ongelma, kuten tässä:

käy töissä ja minä ei-täyspäisenä makaan päivät kotona. Lasten edun mukaista ja minun etuni että ovat virikehoidossa.

Kaikki vitun kahelit hullut voi pitää omat idiootit asiat ominaan, ketä kiinosta jonkun hullun sohvalla makaamine. EI KETÄÄN KIINOSTA!

Minusta on hienoa, että ymmärretään perheen paras ja uskalletaan laittaa lapsi hoitoon myös vanhemman kotona ollessa kaikesta negatiivisesta paineesta huolimatta, jos tilanne sitä vaatii. Jos jokin pieni osa sitten vain "käyttää hyväksi" tätä oikeutta, se on heidän asiansa. Osalle perheistä ja kaikille näistä lapsista se on kuitenkin tärkeä asia.

Miksi ihmeessä siitä pitää kohkata? Ollaan nyt sitten hirveän ylpeitä siitä, että meillä on työkyky ja -paikka tai että hoidamme itse omat lapsemme vaikka hampaat pysyvästi irvessä. Hienoa.

Vierailija
24/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni päivähoito maksaa. Se maksaa 0€, koska lapset ovat kirjoilla minulla ja mun tulot huomioidaan vaikka lasten pääasiallinen huoltaja tienaa n. 3300€/kk.

Eli nolla euroa maksaa virikehoito 8-17 joka päivä.

Vierailija
25/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaisi päivähoito maksamaan muutamia kymppejä kuukaudessa. Halpaa hoitoa minusta.

Vierailija
26/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virikehoito ei voisi olla esim 9-15?

tajutonta tommonen 8-17

Vierailija
27/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kokopäivähoito pk:ssa.

Itse opiskelen, mies töissä.

Vierailija
28/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua hoitaa lapsiani yksin ja lasten isä pääsee töistä vasta 16.45, siksi ei voi.

Vierailija
29/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset lähtevät töihin ja päivähoitoon. Turha kuvitella että päälleni pukisin ja ulos lähtisin kun eläkkeellä kerran olen.

Vierailija
30/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla köyhiä.

Vierailija
31/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni päivähoito maksaa. Se maksaa 0€, koska lapset ovat kirjoilla minulla ja mun tulot huomioidaan vaikka lasten pääasiallinen huoltaja tienaa n. 3300€/kk.

mielisairaan pummin kusetukset tai vatipää kakaroiden hoito. Rikollisia luusereita niistä kuitenkin tulee joten on ihan vitun sama missä ja kuka niitä tulevia paskaläjiä hoitaa.

Enemmän ihmisiä kiinostaa tavalliset työssäkäyvät/työttömät mammat, ei sekopäät läskikasat!

Vierailija
32/33 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90€/kk/lapsi, kaksi lasta kunnallinen päiväkoti. Tällä hetkellä noin, mutta nousee kyllä sinne korkeimpaan ensi vuoden alusta kun firman tilinpäätös on tehty.

Vierailija
33/33 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun molopäiset pentusi hengiltä viimeistään yläkoulussa. Ottaako koville olla kotona pentujen kansaa pienellä rahalla vai miksi olet niin kateellinen virikehoidetuille?