Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää. Mies on juuri nyt vasektomiassa.

Vierailija
18.08.2011 |

En edes tiedä, että puudutetaanko vai nukutetaanko.

Kaikenlaisia (varmaan hölmöjäkin) ajatuksia pyörii päässä.

Lohduttakaa ja laittakaa nyt oikeat mittasuhteet ajatuksilleni!

Ja oli vähän vaikea selittää 5v:lle, että miksi mies on sairaalassa.

Melkein joka vastauksen jälkeen tuli aina "miksi?" -kysymys...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimenpiteeseen pääsyä?

Vierailija
2/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hölmöä sulla pyörii päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaisin ja tyhmin temppu mitä suomessa on koskaan tehty on leikata piuhat poikki mieheltä, miksi et itse poista kohtua, laita kierukkaa, sido johtimet kiinni että et tule raskaaksi, toivottavasti miehestäs tulee impotentti eunukki, eunukeilta muuten leikattiin ennen vanhaa piuhat poikki ja niiden ääni muuttui naisen ääneksi, tosin eroaako se miehestäs, tuskin. :)

Vierailija
4/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eunukeilta muuten leikattiin ennen vanhaa piuhat poikki ja niiden ääni muuttui naisen ääneksi

Vierailija
5/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen pari kuukautta, sitten polille 4kk.

Kaikenlaisia "mitä jos joku meneekin pieleen ja tulee vaikka hirveä verenvuoto ja koko alue menee kuolioon" -tyyppisiä ajatuksia pyörii milelessä. Tai jos sinne jääkin joku niin kipeä paikka, että "mikään" ei onnistu. Tai jos puudute jääkin vaikuttamaan ja mies vain pissaa housuun loppuikänsä. Tai tulee hirmuinen haavatulehdus...

Kaikkea tuollaista pyörii päässäni :(

t: ap

Vierailija
6/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskeskukseen pari kuukautta, sitten polille 4kk.

Kaikenlaisia "mitä jos joku meneekin pieleen ja tulee vaikka hirveä verenvuoto ja koko alue menee kuolioon" -tyyppisiä ajatuksia pyörii milelessä. Tai jos sinne jääkin joku niin kipeä paikka, että "mikään" ei onnistu. Tai jos puudute jääkin vaikuttamaan ja mies vain pissaa housuun loppuikänsä. Tai tulee hirmuinen haavatulehdus...

Kaikkea tuollaista pyörii päässäni :(

Mutta hyvin harvoin taitaa mennä noin pieleen. Mun miehellä jouduttiin repimään niitä piuhoja jonkin verran ja oli vähän aikaa paikat hellinä ja joutui antibioottikuurille, mutta sen jälkeen olikin kaikki paremmin kuin hyvin ;)

Vierailija
7/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et itse poista kohtua, laita kierukkaa, sido johtimet kiinni että et tule raskaaksi,

Laitanpa hyvinkin sektion yhteydessä (n. 3 viikon päästä).

Vierailija
8/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamaisin ja tyhmin temppu mitä suomessa on koskaan tehty on leikata piuhat poikki mieheltä, miksi et itse poista kohtua, laita kierukkaa, sido johtimet kiinni että et tule raskaaksi, toivottavasti miehestäs tulee impotentti eunukki, eunukeilta muuten leikattiin ennen vanhaa piuhat poikki ja niiden ääni muuttui naisen ääneksi, tosin eroaako se miehestäs, tuskin. :)

Sun miehesi haluaa siis säilyttää suvunjatkamiskykynsä seuraavaa naisystäväänsä varten ja on perustellut sen sulle noin :D

Vierailija
9/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma maksaa n.600 e yksityisellä puolella,jonne pääsee heti.kaikille ei sovi kierukka,uskon että seksielämä vapautuu ja paranee teillä!Kyllä se on aika pieni operaatio!

Vierailija
10/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se nyt on vaan tuhat kertaa helpompi toimenpide kuin naiselle. Eikä kohdunpoistoja sen takia saa. Saisikin niin olisin ekana jonossa.

t: eräs jonka mies kävi maanantaina hakemassa lähetteen.

Vierailija
11/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen. Miehellä oli vasektomian jälkeen kipeät ja arat paikat parisen viikkoa, mutta parantui hyvin, eikä vaikuttanut haluihin ja seksielämään mitenkään negatiivisesti, päinvastoin, kun ei tarvitse enää jännittää raskautta.

Täällä muuten on julkiselle puolelle n. vuoden jonotus, joten mies kävi yksityisellä. Maksoi n. 900 euroa jälkitarkastuksineen.

Vierailija
12/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi haluaa siis säilyttää suvunjatkamiskykynsä seuraavaa naisystäväänsä varten ja on perustellut sen sulle noin :D

Voi kulta pieni kun minä olen itse mies ja osaan perustella sen sillä että miehellä on myöhemmälläkin iällä jotain elämää siellä suvunjatkamisen kannalta kun taas naisella kuivahtaa ne rusinat sieltä pois vaihdevuosien jälkeen, nyt kulti pikkupallero päikkäreille siitä.

Vierailija
13/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille 5-vuotiaalle piti yleensä kertoa että mies on sairaalassa? Ei kai tuollaiset toimenpiteet yleensä lapsille kuulu, varsinkaan kun ei tarvitse edes yöksi jäädä sairaalaan.

Vierailija
14/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta pieni kun minä olen itse mies ja osaan perustella sen sillä että miehellä on myöhemmälläkin iällä jotain elämää siellä suvunjatkamisen kannalta kun taas naisella kuivahtaa ne rusinat sieltä pois vaihdevuosien jälkeen, nyt kulti pikkupallero päikkäreille siitä.

Vierailija
15/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se nyt on vaan tuhat kertaa helpompi toimenpide kuin naiselle. Eikä kohdunpoistoja sen takia saa. Saisikin niin olisin ekana jonossa.

t: eräs jonka mies kävi maanantaina hakemassa lähetteen.

Taidat itse olla se tylsin kynä siellä penaalissa, hakunokne pätkii, hihna luistaa ja tieto puuttuu.

Vierailija
16/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahhahaahaaa, siellä varmaan podetaan suhteen ulkopuolella syntyneestä lapsesta mitä täällä kirjoittelijat jokainen tekee. : )

Vierailija
17/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mieshän se noin kirjoittaa.

Vierailija
18/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi noin kauan vaikka soitteli peräänkin pari kertaa. Ikää oli kuitenkin yli 30 v ja lapsia kolme.

No nyt niitä on neljä...

Mutta tehdään siis puudutuksessa ja kotiin pääsee aika pian. Viikon tais pallit olla kipeät ja sen jälkeen ok.

Vierailija
19/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille 5-vuotiaalle piti yleensä kertoa että mies on sairaalassa? Ei kai tuollaiset toimenpiteet yleensä lapsille kuulu, varsinkaan kun ei tarvitse edes yöksi jäädä sairaalaan.

Ja lapset pitää ottaa mukaan.

Miten voi olla selittämättäkään tässä tilanteessa?

Vierailija
20/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on ikärajakin ymmärrätkö ja sinä et kyllä ole yli 39v.