Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenka ainoa joka sitä mieltä että naimisiin

Vierailija
18.08.2011 |

mennään vain kerran?? Olin 7v naimisissa ja nykyisen miehen kanssa ollaan jo oltu avoliitossa 12 vuotta, enkä ole ikinä halunnut mennä naimisiin. Moni ihmettelee sitä mutta jotenkin siinä olen vanhanaikainen, se kuulu tehdä vain kerran elämässä muuten se hohto siitä häviää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni voi avioitua uudestaan. Sama jos sanois että lapsen voi saada vain kerran, sitten siitä häipyy hohto.

Vierailija
2/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan avioliittoa juridisista syistä.

Helpottaa asioita ongelmatilanteissa.

Eihän se avioliitto sitä suhdetta mihinkään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan avioliittoa juridisista syistä.

Helpottaa asioita ongelmatilanteissa.

Eihän se avioliitto sitä suhdetta mihinkään muuta.

Mekin menimme naimisiin ihan juridisista syistä.

Vierailija
4/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta..

Jos muutaman avoiliitto vuoden jälkeen huomaa, että tuli tehtyä täys vikatikki, niin eron jälkeen voi mennä uudelleen naimisiin ja varmaan näin itsekin toimisin, ei tosin kovin kevein perustein ennenkuin ollaan kunnolla asuttu yhdessä ja tunnetaan toinen perusteellisesti.

Kuitenkin jos on jäänyt leskeksi olen sitä mieltä etten haluaisin avioitua uudestaan vaikka löytäisinkin uuden kumppanin ja tätä olen toivonut myös mieheltäni jos hän jää leskeksi. Tämä minusta siksi, että entistä puolisoa ja liittoa täytyy kunnioittaa, koska suhde ei päättynyt omasta vapaasta tahdosta..

Mietinkin siis mitkä ovat tunteesi entistä miestäsi kohtaan, oliko ero hänen, sinun vai molempien toive ja haluautko kunnioittaa tätä edelleistä liittoa..

Vierailija
5/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitoselle. Minä itse halusin erota aikoinaan koska hän oli uskoton. En todellakaan tunne enää häntä kohtaan muuta kuin ystävyyttä koska hän on 3 lasteni isä. Hän on jo kolmannessa avioliitossa. Mulla aina vain ollut sellainen ajatus että naimisiin todellakin kuuluu mennä vain kerran. Eikä sitä voi verrata lapsensaantiin todellakaan, ei elämän alussa ole ikinä ollut ajatustakaan että jokainen nainen hankkii vain yhden lapsen.

Vierailija
6/6 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni taas koko naimisiinmenossa ei ole mitään sen kummempaa hohtoa, lähinnä juridisia asioita helpottava juttu koko avioituminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan