Tytöt ovat valokuvissa huulet törröllään?
Olen kiinnittänyt huomioni nuorten ja pienempienkin tyttöjen valokuviin. Kaikki pitävät nykyisin huulia törröllään, joka näyttää lähinnä naurettavalta, jos huulet eivät ole luonnostaan paksut. Esim. tuo Karoliina Kesti, lehtikuvissa,jossa hän itse ottaa kuvaa kamera kaulassaan, huulet ovat ihmeellisesti. Facebookissa lähes kaikilla tytöillä on tuo ilme. Näyttää hassulta, jos yrittää tehdä itselleen huulia, joita ei ole. Lopettakaa, pliis. Häpeätte itse itseänne muutaman vuoden kuluttua. Viimeistään silloin, kun teillä on jo varaa ottaa täytettä plastiikkakirurgilla. :)
Kommentit (23)
Nolon näköinen poseeraus. SAmalla kuuluu tietysti siristää silmiä silleen seksikkäästi.
huomannut saman. Ihan kamalan näköistä!!
Mun kaksivuotias (2!) tekee tuota kans. Eräässä tilaisuudessa lapsijoukosta otettiin ryhmäkuvaa ja kun pyysin lastani katsomaan kameraan, tämä laittoi kädet vyötärölleen, työnsi naman eteen, siristi silmiään ja teki ankkanaaman...
Onhan se omalla tavallaan hassua ja kieltämättä söpön näköistäkin, mutta silti havainnollisti erittäin hyvin kuinka pikkuiset imee vaikutteita. Ei mulla oo tosin kyllä minkään valtakunnan käsitystä että mistä on tuon oppinut...
Mä kyllä väitän että se menee ohi jossainvaiheessa. Tai ainakin meni mun tytöltä. Nykyään osaa poseerata valokuvissa ilman että pitää huulet laittaa törrölle, toista oli vielä vuosi sitten.
Etenkin kun sitä harrastavat Suomessa alle puberteetti-ikäiset. Samoin kuin stripparitanssimista. Todella ahdistava ja kuvottava ilmiö.
Puhumattakaan siitä, että se näyttää ihan helvatan typerältä! Tsekkaa vaikka: http://antiduckface.com/
Ei ne yritäkään näyttää silloin mitenkään "seksikkäiltä" vaan just hassuilta. Ainakin mun 15-v. sanoi näin. Se osaa tehdä hienon duckface-ilmeen.
mutta se onkin joku maailmanlaajuinen tötteröhuulilookki. Enpä olis tajunnu ilman av:n sivistävää palstaa.
Pitääkin sitten alkaa itte ottaa tommonen ilme kun joku paparatsaa. Täytyy mennä ensin vessaan treenaamaan,joten
se on MORO sit!
olenkin näköjään täysin tippunut muotikärryiltä, kun se onkin noin tavallista. Ja tarkoitan juuri niitä, jotka eivät tee hassutellakseen ankkanaamaa, vaan ihan tosissaan, tyyliin mummon syntymäpäivillä otettavissa perhekuvissa. Eli tarkoitus on kai näyttää tyrmäävän hyvältä. :) Kannattaa tosiaan käydä silloin tällöin AV:lla, että pysyy trendeissä mukana.
"paparatsata" on loistava verbi, uusi tuttavuus minulle. Varastan sen sinulta nyt! :)
teininpojan fb-kavereiden kuvissa. Toppi, tissit pullottaa, pitkähköt hiukset suoristusraudalla (mustat tai blondit) suoriksi ja huulet törrelleen.
Tsiisus!
Tuo liittyy maailmanlaajuiseen ilmiöön:lapsen seksualisoiminen.Ilmiön edelläkävijöinä ovat olleet kaikenlaisten perversioiden siirtyminen "normaaliksi" osaksi seksuaalisuutta.
Pedofilian hyväksymiselle on pedattu tietä jo pitkään,tuomioistakin sen näkee kuinka hyvin on jo onnistuttu.
vituttaa kattoa kun 30v kaverit fb:ssä poseeraa silleen aivan bimboa!!
Miten saada seksikäs ilme: rentouta poskilihakset, työnnä huulia vähän törölle ja jätä suu pinesti raolleen.
Tosta vinkistä on mieletsäni joku 2-3 vuotta :D
Miten saada seksikäs ilme: rentouta poskilihakset, työnnä huulia vähän törölle ja jätä suu pinesti raolleen.
Tosta vinkistä on mieletsäni joku 2-3 vuotta :D
ihan hirveetä. Siis tekeekö 30-vuotiaatkin sitä???
ja helmiäis huulipunaa huuliin...
50-vuotiaat toteuttaa tuota tyyliä. Voiko viiskymppinen olla pissis??
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.thebigbags.com/wp-content…