Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöt ovat valokuvissa huulet törröllään?

Vierailija
18.08.2011 |

Olen kiinnittänyt huomioni nuorten ja pienempienkin tyttöjen valokuviin. Kaikki pitävät nykyisin huulia törröllään, joka näyttää lähinnä naurettavalta, jos huulet eivät ole luonnostaan paksut. Esim. tuo Karoliina Kesti, lehtikuvissa,jossa hän itse ottaa kuvaa kamera kaulassaan, huulet ovat ihmeellisesti. Facebookissa lähes kaikilla tytöillä on tuo ilme. Näyttää hassulta, jos yrittää tehdä itselleen huulia, joita ei ole. Lopettakaa, pliis. Häpeätte itse itseänne muutaman vuoden kuluttua. Viimeistään silloin, kun teillä on jo varaa ottaa täytettä plastiikkakirurgilla. :)

Kommentit (23)

Vierailija
2/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäluokassa 10-50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolon näköinen poseeraus. SAmalla kuuluu tietysti siristää silmiä silleen seksikkäästi.

Vierailija
4/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut saman. Ihan kamalan näköistä!!

Vierailija
5/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksivuotias (2!) tekee tuota kans. Eräässä tilaisuudessa lapsijoukosta otettiin ryhmäkuvaa ja kun pyysin lastani katsomaan kameraan, tämä laittoi kädet vyötärölleen, työnsi naman eteen, siristi silmiään ja teki ankkanaaman...

Onhan se omalla tavallaan hassua ja kieltämättä söpön näköistäkin, mutta silti havainnollisti erittäin hyvin kuinka pikkuiset imee vaikutteita. Ei mulla oo tosin kyllä minkään valtakunnan käsitystä että mistä on tuon oppinut...

Vierailija
6/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä väitän että se menee ohi jossainvaiheessa. Tai ainakin meni mun tytöltä. Nykyään osaa poseerata valokuvissa ilman että pitää huulet laittaa törrölle, toista oli vielä vuosi sitten.

Vierailija
7/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun sitä harrastavat Suomessa alle puberteetti-ikäiset. Samoin kuin stripparitanssimista. Todella ahdistava ja kuvottava ilmiö.

Puhumattakaan siitä, että se näyttää ihan helvatan typerältä! Tsekkaa vaikka: http://antiduckface.com/

Vierailija
8/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yritäkään näyttää silloin mitenkään "seksikkäiltä" vaan just hassuilta. Ainakin mun 15-v. sanoi näin. Se osaa tehdä hienon duckface-ilmeen.

Vierailija
9/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se onkin joku maailmanlaajuinen tötteröhuulilookki. Enpä olis tajunnu ilman av:n sivistävää palstaa.

Pitääkin sitten alkaa itte ottaa tommonen ilme kun joku paparatsaa. Täytyy mennä ensin vessaan treenaamaan,joten

se on MORO sit!

Vierailija
10/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin näköjään täysin tippunut muotikärryiltä, kun se onkin noin tavallista. Ja tarkoitan juuri niitä, jotka eivät tee hassutellakseen ankkanaamaa, vaan ihan tosissaan, tyyliin mummon syntymäpäivillä otettavissa perhekuvissa. Eli tarkoitus on kai näyttää tyrmäävän hyvältä. :) Kannattaa tosiaan käydä silloin tällöin AV:lla, että pysyy trendeissä mukana.

Vierailija
11/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"paparatsata" on loistava verbi, uusi tuttavuus minulle. Varastan sen sinulta nyt! :)

Vierailija
12/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininpojan fb-kavereiden kuvissa. Toppi, tissit pullottaa, pitkähköt hiukset suoristusraudalla (mustat tai blondit) suoriksi ja huulet törrelleen.

Tsiisus!

Vierailija
13/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ernutyttöni.

Vierailija
14/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liittyy maailmanlaajuiseen ilmiöön:lapsen seksualisoiminen.Ilmiön edelläkävijöinä ovat olleet kaikenlaisten perversioiden siirtyminen "normaaliksi" osaksi seksuaalisuutta.

Pedofilian hyväksymiselle on pedattu tietä jo pitkään,tuomioistakin sen näkee kuinka hyvin on jo onnistuttu.

Vierailija
15/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa kattoa kun 30v kaverit fb:ssä poseeraa silleen aivan bimboa!!

Vierailija
16/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada seksikäs ilme: rentouta poskilihakset, työnnä huulia vähän törölle ja jätä suu pinesti raolleen.

Tosta vinkistä on mieletsäni joku 2-3 vuotta :D

Vierailija
17/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saada seksikäs ilme: rentouta poskilihakset, työnnä huulia vähän törölle ja jätä suu pinesti raolleen.

Tosta vinkistä on mieletsäni joku 2-3 vuotta :D

Vierailija
18/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveetä. Siis tekeekö 30-vuotiaatkin sitä???

Vierailija
19/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helmiäis huulipunaa huuliin...

Vierailija
20/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaat toteuttaa tuota tyyliä. Voiko viiskymppinen olla pissis??