Elokuvatarkastamo myöntää virheensä: Autot 2 -animaatio ei sovi pienille lapsille
Sanovat myös, että alle kolmivuotiaiden paikka ei ole elokuvateatteri.
Hesari kertoo.
Kommentit (48)
Ap, otsikkosi ei pidä paikkansa!
Elokuvatarkastamo myöntää, että virheitä sattuu heillekin. Se ei ole sama asia.
ap vain lainasi hesarin otsikointia, eli laitapa tuo palaute sitten hesarin toimittajalle.
ja mun mielestä kyllä otsikointi vastasi artikkelin sisältöä aika hyvin. elokuvatarkastamon johtaja totesi, että ikäraja on saattanut olla tämän leffan tapauksessa liian alhainen.
Me ollaan käyty 4 v kanssa kerran katsomassa alle tunnin pituinen muumielokuva, eikä meinannut jaksaa sitäkään istua. Eipä kävisi mielessäkään lähteä 2-vuotiaan kanssa! Sen ikäisen ei tarvitsekaan jaksaa vielä katsoa mitään leffoja, kyllä niihin ehtii sitten myöhemmin..
Me ollaan käyty 4 v kanssa kerran katsomassa alle tunnin pituinen muumielokuva, eikä meinannut jaksaa sitäkään istua. Eipä kävisi mielessäkään lähteä 2-vuotiaan kanssa! Sen ikäisen ei tarvitsekaan jaksaa vielä katsoa mitään leffoja, kyllä niihin ehtii sitten myöhemmin..
Vaan liikkuvaa kuvaa. Aivan kuten seuraa peruuttavaa roska-autoa eikä parkissa olevaa poliisiautoa. Ja tsrviiko viedä lapsi isoinpaan saliin jos pienikin on tarjolla. Kyllä mun 2vee pystyy seuraamaan parin tunnin leffan jos se häntä kiinnostaa.
Ja olen samaa mieltä, että lasta ei pitäisi altistaa väkivallalle. Siksi olinkin pettynyt että tässä leffassa ei ollut ikärajaa. Kävimme siis ekana päivänä, joten ei ollut teidän kaikentietäviä kommentteja luettavana.
On mutkin muuten viety pienenä katsomaan Aku ankkaa ja ne vasta väkivaltaisia on. Silloin oli säännöt vähän toiset ja musta tuli ihan fiksu tyttö joka ei ihannoi väkivaltaa.
Oli räiskettä mutta meidän rauhallinen 3.5 v. tykkäsi, nauroi ääneen ja kommentoi, itkusta tai pelosta ei tietoakaan, seurasi varsin rentona. Kyseessä oli pojan toinen kerta leffassa, alle 3 vuotiasta en veisi isoon, pimeään saliin edes Maisa hiirtä katsomaan.
Hesarin tämänpäiväinen juttu mielestäni siis osittain liiottelua, odotin sen vuoksi pahempaa ja meinasin jo perua menon
mutta oli jo aiemmin luvattu mennä ja poika muisti sen. Tottakai parempi olisi jos tämä kakkososa olisi pysynyt yhtä herttaisena kuin ykkönen mutta ei tämä nyt mahdoton ollut.
Pohjustin Hesarin jutun takia kotona ennen leffaa mahdollisista kovista äänistä ja hurjasta menosta. Ja hyvin siis meni, tuskin tulee painajaisia.
että minun mielestäni heitä kaikkia pitäisi suojella väkivallalta! Riippuu vanhemmasta millaisen maailman lapselle näyttää. Mikä kiire on opettaa pieni lapsi väkivallan maailmaan? Että pärjäisi tarhassa vai?? Miksi luulette että esim. väkivaltaiset pelit ovat K18????Mitäs luulette? En tajua tällaisia välinpitämättömien naisien kommentteja tyyliin"tunnen kyllä lapseni ja tiedän mitä hän sietää". Miksi hel-ve-tissä pitäisi osata sietää väkivaltaa ja pitää sitä normaalina????
mun mies vei viikko sitten meidän kolmevuotiaat katsomaan tuota elokuvaa..kuvittelin että se on ihan viaton lastenleffa. Ei niitä kyllä ollut kauheasti kiinnostanut se elokuva.