Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä kävi kaupassa.

Vierailija
18.08.2011 |

Kävin kaupassa, osti:

- tyttöjen tunikan

-3 lasten pyjamaa

- 2*lasten sukat

- tytön välikausitakin Tokka

- poikien hupparin

- deodorantin

-broilerin reisikoipia

- ison paketin keittokinkkuleikettä

- 6 erilaista pakettia leipää

- vehnäjauhoja

- kermaviiliä

- seitifilettä

- 3 purkkia maitoa

- lähes kilo paprikaa

- kilo banaania

- edamia

- ketsuppia

Rahaa meni yhteensä: 60.45e.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertelee myös ahkeraan alennusmyynneissä. Löysin mm. itselleni laadukkaat merkkihousut 6 eurolla, alkuperäinen hinta oli jotain 70 euron luokkaa. Kirpparilta on löytynyt kaikille talvitakitkin, oma maksoi 4 euroa ja oli ihan käyttämättömän näköinen.

Ainoastaan kengät ovat ongelma kun meillä on ongelmajalkaisia perheessä, niin on pakko ostaa uutena ja vaikka mihin hintaan että saadaan sellaiset mitkä ei jalkaan satu :/

Vierailija
22/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole Tokmannia, mutta sellainen on matkan varrella, kun ajellaan anoppia katsomaan. Taidan ottaa tavaksi pysähtyä siinä ja katsella tarkemmin.

Vaikka itse asiassa mulla on tällä hetkellä huutiksessa pojan vanha välikausihaalari myynnissä, josta huuto 18e ja itse olen sen ostanut Tokmannilta kympillä :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen kotiäiti-yh. Kuusi kassia ruokaa ja taloustavaroita, paljon lappulihoja (kahdeksi viikoksi) ja kauden kasviksia. Meni reilu 100€, mutta ei tarvi taas viikkoon käydä kuin lähiminikaupassa hakemassa maitoa.

Vierailija
24/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälässä oli kaikki loput aletuotteet "ota kaksi maksa yksi".Löysin kahdet housut ja hinnaksi tuli 10 euroa.

Vierailija
25/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus sullakin, mahtavaa! :)

Ja sitten kun osaa ns "ruoan jatkamisen" taidon, niin kuudella kassillisella ruokkii perhettä tosi pitkään :)

ap

Vierailija
26/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käydä katsomassa olisiko meidänkin Seppälässä.

sitä paitsi mulla on seppälään -30% alennuslappu.

Pitäisi joka viikko aloittaa "tarjousvinkit"- ketju, niin hyödyttäisiin kaikki me av:n köyhät :)

ap

Vierailija
27/34 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan lähestulkoon kaikki lastenvaatteet kirpputoreilta. Käyn pari kertaa viikossa ja aina välillä osuu kohdalle tosi hyviä löytöjä. Viime viikolla esim. 3-vuotiaalle Richterin välikausikegät, näyttivät käyttämättömiltä, 4€, kuopukselle nokian karvavuorikumpparit 2€, Meandin paitoja (uusia) 6€/kpl, T2H:n Plain Rain-puku 7€.

Vierailija
28/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kertomaan, että olen lähes yhtä pihi kuin ennenkin. :)

Työllistyin loppu vuodesta ja nettotulomme tuplaantuivat. Silti edelleen ahdistaa, jos joutuu maksamaan jostain ns täyden hinnan ja kiertelen kirppareita vieläkin. Ja rikkaitahan me ei olla edelleenkään, eikä meistä koskaan tulekaan. Silti uskallettiin ostaa sijoitusasunto nyt kun kuulin, että työsoppariani jatketaan.

Kesälomalla aion yrittää sellaista, että mennään jonnekin eikä lasketa kuluja; ei oteta eväitä huvipuistoon, jne. Saa nähdä kuinka käy.. :)

Tänään käytiin jäätelökiskalla, meni yli kymppi. 6v tiedusteli montako pahvipakkausta olisi saanut samalla rahalla Lidlistä :D Äitinsä poika.. ;)

ap

Vierailija
29/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta huokuu sellaista positiivista, valoisaa elämänasennetta, jolla selviää vaikka mistä.

Mitä sun anopillesi kuuluu?

Oletko nyt "unelma-ammatissasi"? Varmaan nyt tuntuu hyvältä, että jaksoit noin vaikean opiskeluajan monen sadan kilometrin päässä.

Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
30/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta huokuu sellaista positiivista, valoisaa elämänasennetta, jolla selviää vaikka mistä.

Mitä sun anopillesi kuuluu?

Oletko nyt "unelma-ammatissasi"? Varmaan nyt tuntuu hyvältä, että jaksoit noin vaikean opiskeluajan monen sadan kilometrin päässä.

Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
31/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö on vähän samanmoinen. Oppinut äidiltään säästäväiseksi. Pikkuveli kyllä tuhlaa kaiken surutta...

Vierailija
32/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille kuuluu hyvää, tosin tarkastuksissa joutuu käymään edelleen. Voisi kuitenkin sanoa, että selvisi ainakin, tosin ennuste oli alun perinkin ihan hyvä. Joten hyvää kuuluu senkin puolesta! :)

Ja olen kyllä unelma-ammatissani. Työ on melko vaativaa "ihmis-työtä" ja joskus tulee sellaisia hetkiä, että vastuu aivan pyörryttää. Mutta työkaverit ja pomo tukee täysillä ja työ on kasvattanut mua ihmisenäkin ihan uudelle tasolle, joten nautin kyllä duunistani. Vaikeinta on ollut työn ja äitiyden yhteensovittaminen, mutta ihmeen hyvin nuo lapsukaiset sopeutuivat uuteen arkeen. Paljon nopeammin kuin äitinsä :)

ap

Vierailija
33/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap symppikseltä positiivisuuspläjäykseltä! :)

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi, ja onnea uuteen työhösi.

Ja ihanaa kesälomamatkaa! :)

p.s. minä myös harrastan tuota, että ostan kirpparilta jokun "merkkituotteen" (lindex esim. joka nyt on "hitti"), käytän omilla lapsillani, ja pieneksi käytyä myyn voitolla pois. Viime kesänä esim. ostin välikausitakin tytölle neljällä eurolla. Tyttö käytti kesän ja syksyn, nyt myin kympillä pois! :)

Vierailija
34/34 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten kävin kirpparilla ja löysin tytölle täydellisen synttärilahjan: sellaisen keinoturkispintaisen keinuhepan! 12e! Jee! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi