Mieheni sai selville historiani ja otti eron :(
Olen ollut nuorena aika sekaisin, nainut porukassa yhtenä iltana useita, käyttänyt pilveä, sairastanut sukupuolitauteja ja nainut ainakin 70 miehen/pojan kanssa. Minun lapsuudenystäväni oli kertonut tämän hänelle ja mies soitti välittömästi, että suhde päättyi. Olen ihan rikki ja ihmettelen miksi entinen ystäväni meni kaiken kertomaan, joskus on elettävä valheessa ja ystävänkin on oltava mukana valheessa.
Kommentit (11)
Kaikille teille nuorille ihmisille!! miettikää mitä teette ja mitä kirjoittelette esim. facebookkiin
Elettyä elämää kun ei voi elää uudestaan. Kun panette niin pitkää ne salassa myös ystäviltä...kel onni on sen onnen kätkeköön!!! :)
Ei kukaan terve aikuinen ihminen eroa tuommoisen takia.
vaan siksi että ap on valehdellut. Minunkin olisi vaikea jatkaa, jos kävisi ilmi että rakastettuni on jotain ihan muuta kuin mitä on uskotellut.
"Ystävä" teki kyllä väärin, minun mieheni on tosin jossain määrin kartalla menneisyydestäni, mutta ei varmaan silti kestäisi kuulla kaikkia yksityiskohtia ainakaan rumasti sanottuina. Toisaalta vastaisin itse rehellisesti, jos hän kysyisi yksityiskohtia - onneksi ei kysy. EIkä minulla ehkä ole noin hurjaa menneisyyttä kumminkaan.
Ei kukaan terve aikuinen ihminen eroa tuommoisen takia.
En ole ap, mutta esim ystäväni erosi miehestään kun se kuuli, että oli entinen pilviveikko, joka oli työkomennuksillaan käynyt naisissa ja huorissa minkä oli ehtinyt jne. Tosin ryyppäasi vieläkin aika lailla, mutta ei se huumeita enää käyttänyt. Meitä on niin erilaisia ja moraalikäsitykset eroavat todella paljon.
Sitä on v*tuttanut kun sulla on historiastasi huolimatta ollut kunnollinen mies ja ite on sinkku, joten tahallaan torppasi koko homman. Voi hyvin yrittää vielä napata exäsi itselleen...
Tai ainakaan ole enää. Todennäköisesti oli kateellinen sinulle hyvästä miehestä, tai sitten haluaa miehesi jostain syystä itselleen.
Eli miehesi ja lapsuudenystäväsi vehtaavat keskenään!
Tosin hän on sinkku, joten voihan olla, että on jotain tunteita miestäni tai siis nyt exääni kohtaan, mutta en oikein usko tuohon.
sanonut miehelle että lapsuudenystävä valehtelee? Tai jotain muuta... mitä väliä tuollaisilla jutuilla nyt edes oikeasti on jos nuorena on hölmöillyt. Virheistä oppii
sanonut miehelle että lapsuudenystävä valehtelee? Tai jotain muuta... mitä väliä tuollaisilla jutuilla nyt edes oikeasti on jos nuorena on hölmöillyt. Virheistä oppii
Mies ei ole vastannut mihinkään kahteen viikkoon eli emme asu yhdessä. Enkä muutenkaan rupea valehtelemaan. Mies on ns tosikunnollinen ja omaa korkean moraalin, joten siksi valehtelin alunperinkin noista asioista. Onneksi ei ole lapsia.
Kaikille teille nuorille ihmisille!! miettikää mitä teette ja mitä kirjoittelette esim. facebookkiin
Elettyä elämää kun ei voi elää uudestaan. Kun panette niin pitkää ne salassa myös ystäviltä...kel onni on sen onnen kätkeköön!!! :)