Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoin, että Victoria ei voisi saada lasta

Vierailija
17.08.2011 |

Olisin ollut helpottunut, jos näin olisi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen kaikkien niiden puolesta, jotka lapsia saavat.

Omani sain kevyiden(?) lapsettomuushoitojen avulla ja se oli riittävän raskasta.

Vierailija
2/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä helvettiä se sinua kaivaa, jos naapurimaassa on monarkia? Maksakoot itse niiden monarkkien ylläpidon verorahoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä helvettiä se sinua kaivaa, jos naapurimaassa on monarkia? Maksakoot itse niiden monarkkien ylläpidon verorahoistaan.

joku laittaa "ai kun on ihanaa -vauva tulossa" -kommentteja niin saan minäkin laittaa omaa teksiä ihan rauhassa.

Ei käy minun lompakolleni noitten syöttiläitten ylläpito -hyvä niin.

Vierailija
4/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Päästäisiin noista loisista = kuninkaallisista nopeammin eroon.

Nykyaikana on suorastaan irvokasta elättää verovaroilla moisia.

vain pressaa, sekin muuten maksaa melko paljon vuodessa, pitäskö lopettaa sekin?

Vierailija
5/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ap ajatellut monarkian loppumista. Ap:tä ärsyttää kun ihmiset lisääntyy.

t. ap

Vierailija
6/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain pressaa, sekin muuten maksaa melko paljon vuodessa, pitäskö lopettaa sekin?

sen viran voisi pikku hiljaa lopettaa.

Pääministerillä se todellinen valta on.

Ja luojan kiitos -en ole hurri:)

Vierailija
7/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ap ajatellut monarkian loppumista. Ap:tä ärsyttää kun ihmiset lisääntyy.

t. ap

ni vähentyy.

Vierailija
8/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotslainen. Ja sairaan onnellinen vauvauutisesta.

Mielestäni nykyaikana on suorastaan irvokasta elättää verovaroilla äitejä, jotka vaan kitisee joka asiasta. Victoria on sentään kaunis ja kiltti ihminen, toisin kuin tän mammafoorumin käärmeet. Mulla käy sääliks teidän lapsia.

Vierailija
9/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee kuningashuoneen kaatuvan siihen, ettei tehdä perillisiä. Jokaisella vallassa olevalla kuningashuoneella on kruununperimysjärjestys todella pitkälle tiedossa. Itseasiassa Victoria on jopa Ison Britannian kruununperimysjärjestykseen kirjattu. Ovat nimittäin kaikki Euroopan kuningashuoineet jonkinlaista sukua.

Vierailija
10/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vickankin tekee kovasti töitä, siinä ei huonokuntoinen pysisi perässä. Oli kerran dokkai tästä. Hyväntekeväisyyttä, pr-hommia jne eli moninkertaisesti tulee kruunut takaisin!

Vierailija
11/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalaa toivoa jollekin lapsettomuutta!!! Olette hirveitä ihmisiä!!!!

Vierailija
12/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin verorahoilla? Asutko Ruotsissa?

Vierailija
13/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on tosi nuori, todennäköisesti vielä yläasteella. Älkää ottako niin tosissanne.

Vierailija
14/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ymmärrä, miten heidän monarkiansa on sinulta pois.

Minusta Victoria vaikuttaa ystävälliseltä ja työteliäältä ihmiseltä, ja suon heille vauvaonnen.

Vierailija
15/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalaa toivoa jollekin lapsettomuutta!!! Olette hirveitä ihmisiä!!!!

t: lapsettomuudesta kärsinyt ja hoidoilla lapsensa saanut

En sanoisi niin!!!!! se ei todellakaan tarkoita olis hirveä ihminen jos OMA MIELIPIDE on tuollainen.

Vierailija
16/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas säälin Victoriaa ja sen sisaruksia. Ei niiltä ole kysytty, haluaako ne syntyä kuninkaallisiksi ja edustaa koko ikäänsä, haluaako tehdä sitä ja tehdä tätä.

Ei saa itse päättää elämästään. Ne on lapsesta asti olleet koko kansan julkista omaisuutta.

Tavallinen ihminen saa periaatteessa tehdä mitä tykkää. Vaikka hurahtaa hindulaiseksi, lähteä Goalle ja saada jonkun paikallisen gurun kanssa 10 aviotonta lasta ihan vaan jos itseään huvittaa.

Tai alkaa kutunkasvattajaksi ja muuttaa johonkin korpeen.

Noi ei saa tehdä yhtään mitään.

Mä varmaan vetäisin itseni naruun mieluummin, kuin eläisin noin.

Kokoajan vaan kytätään ja paparazzit juoksee perässä.

Mä toivon, että Victoria tulee niin onnelliseksi kuin se on mahdollista hänen elämäntilanteessaan, ja saa niin monta lasta kuin haluaa.

Vierailija
17/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me täällä Suomessa joudu siitä mitään maksamaan. Päinvastoin, saamme vain keskustelun aihetta ym., kun luemme kuninkaallisten kuulumisia juorulehdistä.

Toiseksi minusta on ihanaa, kun vauvoja tulee. Itse odotan neljättä, ja olen ikionnellinen omasta vauvastani. Toivon, että kaikki - kuninkaalliset, poroporvarit ja duunarit, rikkaat, köyhät ja siltä väliltä - saavat ihan niin monta lasta kuin itse haluavat.

Onnea siis Vickanille ja Danielille! :)

eikä ap ajatellut monarkian loppumista. Ap:tä ärsyttää kun ihmiset lisääntyy. t. ap

Vierailija
18/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ajattelumaailma edustaa sellaista lapsenomaista ajattelumaailmaa, jossa ihminen ei ymmärrä, että kaikki ihmiset, kansallisuudesta, asemasta, ihonväristä ja iästä riippumatta ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. Heillä on samanlaisia tunteita ja tarpeita kuin kenellä tahansa meistä.

Hänellä ei ole (vielä, siis todennäköisesti ikänsä puolesta) kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. Samalla tavalla kuin päiväkodin lapsi ei ymmärrä, että päiväkodin tädillä on oma elämä, tai koululainen ei halua uskoa että opettaja voi joskus ottaa vaikka saunakaljan, ei ap:kään halua nähdä Victoriaa ihmisenä, vaan objektina, jonkin asian edustajana.

Ap kasvaa tuosta ikävaiheesta jossain vaiheessa ulos ja huomaa että maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin millaisena hän haluaa sen nähdä. Silti hänen pahantahtoinen asenteensa on vastenmielinen, ja järkyttää monia.

Vierailija
19/27 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monarkia aivan taatusti antaa turistirahoissa enemmän kuin ottaa verovaroista.

Tottakai. Olen itsekin käynyt Ruotsissa vain sen takia, etä siellä on kuningashuone ja ostanut useamman mukin ja viirin, joissa on kuningasperheen kuva. Ja näin ovat tuttavani myös tehneet. Kukaan ei kyllä takuulla Ruotsiin matkustaisi, jos monarkiaa ei olisi!

Vierailija
20/27 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Päästäisiin noista loisista = kuninkaallisista nopeammin eroon.

Nykyaikana on suorastaan irvokasta elättää verovaroilla moisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi