Minkä väriset sukkahousut ruskean hameen kanssa?
Kaikki tyylitaiturit, tarvitsen kipeästi apua. Minkä värisiä sukkahousuja voi käyttää ruskean hameen kanssa (hameen sävy on tumma suklaa)
Kommentit (9)
Poimi hameen kanssa käyttämistäsi paidoista väri sukkahousuihin? Tai takista, huivista, mitä pidät ko. hameen kanssa.
Itse olen ihastunut muutamiin nyt vaatteissa esiintyviin keltaisen sävyihin, ja näinkin heti kysymyksen luettuani silmissäni ruskean hameen keltaisten sukkiksien kanssa. Riippuu paljon hameen ym. tyylistä minkä väriset näyttävät sopivalta. Nansoshopissa esim. on aika monenlaisia sukkahousuja ja mielestäni ovat aika konservatiivisiakin. Mikset katselisi eri vaihtoehtoja laajalti ja väliin loisi silmäyksen ko. hameeseen - jo vain alkaa löytyä sopivia, veikkaan :)
Mulla okran keltaisia, ruosteen oransseja ja tietty mustia
oranssi, tummanpunainen, valkoinen, suklaanruskea, turkoosi.
Jos kyseessä on joku siistimpi asukokonaisuus, ehdottomasti ihonväriset sukkahousut. Jos taas joku sellainen hame, jonka kanssa sopii paksut sukkahousut, niin sitten voi olla esim. vaalea neule, vaaleat sukkahousut tms.
Ohuissa sukkahousuissa valkoiset ovat kyllä karseat ihan minkä kanssa vaan...
SE on ihan sama, nykyään eivät osaa muutenkaan pukea kuin peittoon ja todella rumiin painoviheitä kärsineisiin mekkoihin.
Vai oletko ruskettunut? Sitten lähin mikä vastaa omaa ihonväriä.
voi olla hauskan näköistä jos kengät ja sukkahousut samanväriset tai hame ja sukkahusut samanväriset, mutta kengät eriväriset
erikoisemman väriset ja valkoinen ehdottomasti paksuina
Mulla on myös yksi tummanruskea farkkutyyppinen hame. Sen kanssa olen käyttänyt vaikka minkä värisiä sukkahousuja. Aina valkoisesta mustaan ja kaikkia sukkiksia siltä väliltä. Edellä joku kirjoittaa että ohuet valkoiset sukkahousut ovat karseat. Aikalailla totta. Muutamat sellaisetkin minulla on, sukkisten suurkuluttaja kun olen ja vieläpä kaikkiruokainen sukkahousujen suhteen. Tuo oma ruskea hame on kyllä näyttänyt parhaalta keskiruskeiden sukkahousujen kanssa, ja myös mokanväristen rib-sukkahousujen. Viime viikolla samainen hame oli päällä keltaisten!! sukkahousujen kanssa. Ei ihan niitä parhaita yhdistelmiä.
Kyllä erilaisia yhdistelmiä kannattaa kokeilla. Viime aikoina olen kokeillut aika rohkeasti ties mitä yhdistelmiä. Esim. valkoisia (siis ihan vitivalkoisia) paksuja sukkahousuja erilaisten hameiden kanssa. Sopivat yllättävän moneen yhteyteen. Tosi paksuja valkoisia polyamidi sukkiksia (siis sileäpintaisia) en vain ole edelleenkään mistään löytänyt. Paksuimmat mitä omistan ovat "vain" 70 denierin.
Vain kokeilemalla löytää kukin oman tyylinsä tässäkin hame/sukkahousut asiassa.