Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki vanhukset uuvuttavia?

Vierailija
17.08.2011 |

Mummini on 80-vuotias hyväkuntoinen vanhus. Käyn välillä hänen luonaan vierailulla muutaman päivän ajan ja reissun jälkeen olen poikki. Häntä ei tarvitse mitenkään hoitaa, mutta juttujen kuuntelu on todella rasittavaa. Hän päivittelee kaikkia pikku juttujakin kuin ne olisivat tosi vakavia, puhuu tuttavistaan joita en tunne, puhuu aika rasistisiakin juttuja ja kyselee samoja asioita useasti. Hän ei kuuntele ollenkaan mielipiteitäni esim. milloin haluaisin syödä ja kuinka paljon (koko ajan on tunkemassa jotain suuhuni), haluanko mennä kilometrin matkan taksilla asemalle (en todellakaan mutta hän ei kuuntele)...

Rakastan todella mummiani ja minulla on huono omatunto kun täällä on niin raskasta :( Huomenna kotiin!

Onko tämä ihan tavallista? Tuntuu että hän on muuttunut raskaaksi vasta viime vuosina... Mummini on 80-vuotias hyväkuntoinen vanhus. Käyn välillä hänen luonaan vierailulla muutaman päivän ajan ja reissun jälkeen olen poikki. Häntä ei tarvitse mitenkään hoitaa, mutta juttujen kuuntelu on todella rasittavaa. Hän päivittelee kaikkia pikku juttujakin kuin ne olisivat tosi vakavia, puhuu tuttavistaan joita en tunne, puhuu aika rasistisiakin juttuja ja kyselee samoja asioita useasti. Hän ei kuuntele ollenkaan mielipiteitäni esim. milloin haluaisin syödä ja kuinka paljon (koko ajan on tunkemassa jotain suuhuni), haluanko mennä kilometrin matkan taksilla asemalle (en todellakaan mutta hän ei kuuntele)...

Rakastan todella mummiani ja minulla on huono omatunto kun täällä on niin raskasta :( Huomenna kotiin!

Onko tämä ihan tavallista? Tuntuu että hän on muuttunut raskaaksi vasta viime vuosina...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen poikki, kun olen kyläillyt mummoni luona tunnin. =(

Vierailija
2/4 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kyllä useampaa vuorokautta kummankaan kanssa vaikka ihania ovatkin. Olen tosin muutenkin niin erakko etten jaksaisi kenenkään pälpätystä kovinkaan kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun hän asuu viiden tunnin matkan päässä, niin ei voi vain päiväkahvilla käydä :(

ap

Vierailija
4/4 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haukkui minut, aviovaimoni ja kaikki lapseni kuten yleensäkin. Kehui maasta taivaisiin täysin vieraita ihmisiä. Silti jätin hyvästit sairaalassa. Hän on 95 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi