Jos lähdet kaveriporukassa illanviettoon, oletko joukon joutsen vai harmaavarpunen?
Kommentit (8)
Vai tarkoitatko näkyvää, kovaäänistä vai mitä? Isokokoista? Yksiavioista? Kaikki nämä ovat joutsenen ominaisuuksia.
mutta varsinkin vähänkään tutummat miehet istuvat silti tosi mieluusti juuri mun läheisyyteeni, koska tykkäävät huumoristani. Baarissa minua ei kovin helposti tulla iskemään (koska en näytä edes varmalta panolta vaan pukeudun aika konservatiivisesti), mutta tosiaan sellaiset miehet, jotka tuntevat huumorini, änkevät kyllä seuraani. Uskoisin saavani helposti miehen, jos sellaiselle olisi tarvetta. Nyt on jo yksi, joten siksi ei tarve ole akuutti.
Olen kaikista kaunein ja suloisin :)
muttei enää haittaa. Olen vain tosi tavallisen näköinen ja siitä hiljaisemmasta päästä, kun on vähänkin enemmän porukkaa. Nykyisen joukkomme upein on luonnonkaunis nainen, joka ei tarvitse kuin enintään ripsiväriä ollakseen häikäisevä.
ja tähän pyrinkin, en halua herättää huomiota vieraissa ihmisissä. Menen pitämään hauskaa omien kavereiden kanssa, en "näyttäytymään".
Se porukan kaunotar on tietystikin kaunis ja upea sekä itsevarma.
taidan olla ylisyötetty pulu. Vaikka eipä siinä seurueessa yleensä niitä joutsenia tms ole muutkaan. Muutenkin meistä varmaan näkee aika kauan että seuraa ei olla hakemassa.
en ehkä ihan ainoa, mutta varma kyllä :)
En osaa pukeutua nätisti, enkä osaa laittautua. Ja miestäkin olisin vailla, mutta sellaista se on. Tämän vuoksi en juuri koskaan käykään missään.
Se joutsen... se on iloinen, pirteä ja hyvännäköinen kokonaisuudessaan.
Upein on yleensä se joka etsii samalla miesseuraa,silloin on viimeisen päälle pynttäydytty