Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt ja eronneet naiset sekä hiusten väri

Vierailija
17.08.2011 |

Olen huomannut lähipiirissäni (myönnän, otos ei ole laaja, mutta käsittää kuitenkin useampia tapauksia) sellaisen ilmiön että kun nainen on petetty ja/tai jätetty, nainen suree ensin ja sitten värjää hiuksensa tumman ruskeiksi tai mustiksi. Ja nimenomaan tummemmaksi, ei koskaan vaaleammaksi.

Onkohan kukaan muu huomannut samaa ilmiötä? Mistähän tämä johtuu? Onko se jokin vastareaktio, että haluaa aloittaa uuden elämän ja näyttääkin sitten ihan erilaiselle? Tietysti tukan värin vaihtaminen on aika radikaalia muutosta yksilölle joten tuota kautta sen ymmärrän. Mutta miksí juuri tummaksi, onko se jotenkin vahvuuden etsimistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennestään niin ei jää paljoa valinnan varaa. Ei aikuinen nainen halua olla mikään vetyperoksidiplondi.

Vierailija
2/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet rakastavat vaaleaveriköitä, mutta menevät naimisiin brunettien kanssa ja pettävät näitä punapäiden kanssa."

kun mulla on ollut noita kaikkia päässä. Lisätään listaan musta ja liilakin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondasin eron jälkeen hiukset. Olen mennyt uudelleen naimisiin - ja olen yhä blondi! :-)

Vierailija
4/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatetaan leikata/värjätä sellainen tukka, jota mies ei ikinä "antanut" laittaa.

Voi olla perää tuossakin, että värjätään tummemmaksi - oman arvioni mukaan vaikeassa ja synkässä elämäntilanteessa olevat värjäävät usein tummaksi/mustaksi, ei lähes koskaan vaaleammaksi.

Vierailija
5/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hiusten värjääminen liity juuri eroon, vaan "uuteen minään" eron tai muun surun jälkeen.

Vierailija
6/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut merkille mutta itse värjäsin hiukseni mustiksi eron jälkeen...

Vierailija
7/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikeaa. Ja hiuksia värjäsin aina vaan tummemmiksi. Nyt kesällä kun alkoi helpottaa, huomasin että taas alkoi tehdä mieli laittaa vaaleita raitoja ja muutenkin vaalentaa sävyä. Ennen mulla ei koskaan ollut tosi tummia hiuksia.

Vierailija
8/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalensin hiuksista osan erottuani. Tunsin olon jotenki pirteämmäksi ja halusin uudistaa itseäni.

Vierailija
9/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tumma kiehtoo. Tosin olen myös huomannut, että pitkää sinkkuna olleet, tyyliin 10-15 vuotta, ovat mustaksi hiuksensa värjänneitä naisia. Kai sillä värillä yritetään itselle saada jotakin vahvuutta, mutta musta tekee niin kolkon ja kylmän ja pelottavan oloiseksi ettei tarvitse ihmetellä, miksi ovat eron jälkeen yhä yksin. Ei tee helposti lähestyttäväksi se väri.

Vierailija
10/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaihtanut hiusteni väri todella usein. Välillä olen ollut blondi, välillä punapää ja välillä ruskeahiuksinen.

Nykyään minulla on tummanruskeat hiukset vaikka avioliitossani ei ole mitään ongelmia :)

Vierailija
11/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erotessa olin punapää. Nyt olen palannut luonnolliseen väriini (olen brunette)

Hiusten musta kausi kesti teini-iän.

Vierailija
12/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiäpä nyt siitä sitten jotain syvällisempää.... :-)

Vierailija
13/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimin päi vastoin. Eron jälkeen olen tosiaan halunnut jotain uutta hiuksiin, mutta mulla se on mennyt tummasta vaaleampaan. Nyt on niin vaaleat jo, etten tästä vaalempaa halua, eli ois jo aika löytää se pysyvä suhde..hmm..tai sitten varmaan täytyy lähteä tummentamaan.. :D

Vierailija
14/14 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet rakastavat vaaleaveriköitä, mutta menevät naimisiin brunettien kanssa ja pettävät näitä punapäiden kanssa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi