Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen 7-10v lasten vanhemmille että käytte katsomassa leffan

Vierailija
17.08.2011 |

Mr Popper ja pingviinit, siis lastenne kanssa:)

Oli tosi kiva leffa ja Carrey ei venytellyt naamaansa yhtään liikaa niinkuin ehkä joisskain leffoissa on tehnyt+näytti varsin komealta paksun ruskean tukkansa ja hyvin istuvien pukujensa kanssa;)

Ne pingviinit oli hurmaavia ja monessa kohtaa ainakin meidän 8v ja pian 10v nauroivat makeasti, niinkuin itsekin.

Ainoa miinus oli dubbausten ajoittainen teennäisyyden tuntu mutta sallittakoon moinen.

Autot 2 ei oikein innosta joten kokemuksia kuulisin mielelläni, eka oli hyvä ja hienosti tehty kuten Pixarilla yleensäkin mutta tiedä tuosta kakkosesta, arvioinnit olleet vain 2-2,5 tähden tasoa..

-Äitix2 joka käy 3D ja "tavis"rainoissa lastensa kanssa usein-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa lasteni kanssa elokuviin ja tarkoitus oli nimenomaan käydä katsomassa tuo. Lapsillani ikää 8 ja 5 v. Isommalle tämä varmasti on juuri passeli, en sitten tiedä sopiiko 5-vuotiaalle niin hyvin. Mutta lapset rakastavat pingviinejä yli kaiken, joten luulen tämän elokuvan olevan siksi juuri oikea lapsilleni.

Autot kakkosesta olen kuullut hyvin ristiriitaisia kommentteja. Sekin on kyllä tarkoitus käydä katsomassa lasten kanssa.

Vierailija
2/3 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa oli hyvä ja suosittelen sitä muillekin AP:n tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan