moikka idiootti, sanoi 9vee poikani kun lähti kouluun.
en ole koskaan tavannut vaikeampaa lasta kuin poikani. siskon kanssa tuli tappelua telkkariohjelmista ja laitoin telkkarin kiinni. seuraava ongelma oli se, että olin keittänyt pojalle kaurapuuroa, painaa 70kg ja yritän laihduttaa. mutta sisko saa leipää, niin hänkin haluaa. ja sitä huutoa ja tappelua...
Kommentit (21)
Teillä on varmaan muita ongelmia kuin pojan käytös, että olette päässeet tuohon jamaan.
On varmaan hyvässä hoidossa lääkärillä. Puhu sille käytöshäiriöistä. Jos liittyvät liian aikaiseen puberteettiin.
ja pessy suun saippualla, jos myöhästyy koulusta niin laittanu lapun mukaan miksi niin kävi.
Ja miten ihmeessä 9v. lapsi voi painaa noin paljon?!?
Ja ihan taatusti onkin noilla mitoilla. Fyysisesti ja henkisesti.
usko mitään, ja tommosta ruhoa et saa kannettua.
isänsä lihotti 5 kg kuukauden lomalla. oli tullessa 67kg painava. sain jo viime talvena laihutettua. mutta jos ipana ei syö muuta kun pizzaa isänsä kanssa, niin minkäs teet.
usko mitään, ja tommosta ruhoa et saa kannettua.
isänsä lihotti 5 kg kuukauden lomalla. oli tullessa 67kg painava. sain jo viime talvena laihutettua. mutta jos ipana ei syö muuta kun pizzaa isänsä kanssa, niin minkäs teet.
syö mitä haluaa, olin menossa su kävelylle, niin tuli suklaalevyn kanssa vastaan...ei syö kaurapuuroa, kun on pahaa ja ei usko mitään. mutta mikä on ratkaisu. syö itsensä todella paksuksi ja kuolee nuorena sydänkohtaukseen...
Antaisin samaa ruokaa, rajoittaisin annoskokoa.
Toinen juttu on että olisin palauttanut pojan takaisin ja vaatinut anteeksipyyntöä. NOin ei puhuta vanhemmalle eikä muillekaan.
Kaurapuuro on tylsä aamupala.
Voileipä ja leikkele + kasvislisäkkeet on mielekkäämpi.
Omille lapsille tuli puuromitta täyteen päiväkodissa ja en todellakaan vaadi heitä syömään puuroa. Ovat hoikkia tyttöjä.
Syötkö itse joka aamu kaurapuuroa?
10-vuotiaani suusta.
Pitäkääs kunnon juttelutuokio, minkä takia hän nyt sitä kaurapuuroa syö.
yritin antaa ruisleipää, mutta alkoi se, ettet anna hänen tehdä mitään, et anna ruokaa jne...
otti leivät mukaan sitten matkalle kouluun.
mä olen niin romuna ton lapsen kanssa. tyttö on kuin unelma. normaalipainoinen ja normaali lapsi, poika tätä...
viranomaiset pistäisi sen isän kuriin!
millä ne viranomaiset pistää isän kuriin, isäänsä on poika tullut...
kumpikaan ei usko mitään. isästä olen monet kerrat sosiaalitoimistoon soittanut, mutta jos isä ei esim halua ottaa lapsia, niin ei tarvitse, esim kaikki tapaamissopimukset ovat vain papereita...
on viranomaisia joilla on aikaa mennä kertomaan jollekin ettei saa antaa lapselle pizzaa? Ap voisit kyllä pyytää kasvatusapua- muuten tuossa ei hyvin käy. Poika ei selvästikään kunnioita sinua, ja se pahenee varmasti ja sit eessä on isot ongelmat. Vaikka koulun terkan, terveydenhoitajan kautta!!! 9v ei missään nimessä saa hyppiä tuolla lailla nenälle!!!
millä ne viranomaiset pistää isän kuriin, isäänsä on poika tullut...
kumpikaan ei usko mitään. isästä olen monet kerrat sosiaalitoimistoon soittanut, mutta jos isä ei esim halua ottaa lapsia, niin ei tarvitse, esim kaikki tapaamissopimukset ovat vain papereita...
JOs eroaa ja on lähihuoltaja pitää asennotua siihen että tapaamissopimuksista huolimatta niitä ei tarvitse noudattaa. Meillä tilanne että lapset näkee isäänsä kerran pari vuodessa isästä johtuvista syistä.
Olen asennoitunut jo erotessani että olen lasten huoltaja 24/7 niin ei tullut pettymystä.
Isä sentään tapaa lapsiaan ja pitää lomalla luonaan olisit tyytyväinen.
Mielestäni sinulla on asenneongelma poikaasi kohtaan ja se heijastuu käytösongelmina. Näet pojassa isänsä kun ovat samanlaisia ja kohtelet häntä siksi eriarvoisesti kuin tytärtäsi.
Mielestäni olet valittanut tästä tilanteesta ennenkin tai sitten jollakin muulla on sama tilanne että lapsi "lihotetaan" isän luona.
seurassa todella hyvin, mutta kuten sanottua, mun nenille hyppii ja pahemman kerran. mutta todellakaan sitä ei saa kuriin. jos menee jonnekkin psykologille tai terkkarille, osaa käyttäytyä ja lupaa käyttäytyä hyvin,mutta raivon tullessa, menee tohon samaan.
en tidä onko kyseessä periytyvä narsismi vai isänsä kurdigeenit.
inhoankin 100%sti. mutta on isäänsä valitettavasti tullut. juuri samanlainen minäminä-käytös...
Hän päätti, että siskokaan ei saa katosa telkkaria, koska tiesi tappelun johtavan siihen, että laitat tv:n kiinni.
Hän myös päätti, ettei syö kaurapuuroa, vaikka toisin olisit halunnut. Kaurapuuro nyt on ihan syvältä, etten ihmettele pojan päätöstä...
Ja itseasiassa paljon enemmänkin, mutta kun et sitä itse edes tajua. Toisaalta ymmärrän poikaasi, sinun tapasi toimia eivät ole ihan järkeviä, ja tapasi puhua on ikävää, varmasti siellä kotona myös, eikä vain täällä nämä kirjoituksesi.
Oletko ikinä hakenut apua pojalle neuvolasta tms?
Puhunut pojan isän kanssa ruuan tärkeydestä?
Nyt poikas päättää teillä kaiken, vaikka näennäisesti se olet sinä, mutta kaikkihan sen tietää, kuka teillä määrää.