Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook asiaa. Hyväksytkö kaikki serkut tms. kaveriksi vai vaan osan?

Vierailija
16.08.2011 |

Ihmettelen serkun käytöstä (mutta en kyllä ole vetänyt hernettä nenään! Kunhan vaan ihmettelen). Facebookista löytyy 12 serkuksesta (siis isäni puolen serkuista) mun lisäksi 6 muuta. Yksi serkku on hyväksynyt kaveriksiin kaikki muut serkut paitsi mut.

Eipä tuo ole yhtään sen enempää noidenkaan tekemisissä kuin munkaan eli ei tuo voi tuostakaan johtua, että tapaisivat esim. usein tms.

Ja on kyllä facessa säännöllisesti eli kyse ei ole myöskään siitä, että käy facessa tyyliin kerran kuussa tms.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on oma perhe ja hyvat kaverit, oli sitten sukulaisia tai ei. Laittelen statuksia omista tekemisista, joten en usko etta ne erityisemmin puolituttuja kiinnostaa. Muutama paljon nuorempi sukulainen on kaverina (heidan pyynnostaan) mutta olen 'piilottanut' heidan seinakommenttinsa koska niita on niin paljon etta sitten minunkin seina taytyy niista ja sita taas en halua. Luulen etta nuo tapaukset on sen verran nuoria etta pyytavat kaveriksi melkein kenet hyvansa, joten en ole ruvennut kommentoimaan heidan juttuihinsa koska olen aika paljon vanhempi.

Vuosikymmenten takaisilta koulukavereilta olen hyvaksynyt kaveripyynnot vain siina tapauksessa etta on ruvettu muutenkin pitamaan yhteytta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan