Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ylipainoinen kaverini.

Vierailija
16.08.2011 |

Kaverini on itse ylipainoinen ja ärsyttää hänen tapansa kommentoida muita, normaalipainoisia ihmisiä mm. perheenjäseniäni.

Miehestäni (joka on normaalipainoinen, ei laiha) sanoi eräässä yhteydessä, että "se nyt on sellainen tuulen nussima vinkuheinä eikä mikään oikea mies!". Taaperostani sanoi, että "onko se jotenkin alikehittynyt?", kun totesimme veljenpoikansa olevan saman painoinen vaikka on nuorempi (tosiasiassa veljenpoikansa on ikäisiään kookkaampi). Ja nyt kaiken huipuksia sanoi vastasyntyneestä vauvastani, että "vitsit mikä ruipelo, jotenkin hullunkurisen näköinen kun vauva on noin laiha" (vauva oli yli kolmekiloinen).

Alkaa pikku hiljaa v*tuttaa nuo kommentit. Muutoinkin puhuu normaalipainoisista ihmisistä aina siihen sävyyn kun heissä olisi jotain epänormaalia. Pitäisikö tässä vajota samalle tasolle ja alkaa laukoa samalla mitalla "totuuksia" hänen panostaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että on sit entinen kaveri, mut kuitenkin!

Vierailija
2/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin todella läski, mutta ei tulisi mieleenkään sanoa tuollaisia...herranjumala, mitä kielenkäyttöä!!

Ihmettelen vaan, että miksi tuollainen puhetapa tuntuu olevan suht yleinen läskien keskuudessa, minäkin tiedän kaksi naista jotka puhuvat noin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten ylipainoiset ottavat vapauden puhua noin hoikille/normaalipainoiselle, ajatelkaapa, jos se olisi toisinpäin, mikä haloo nousisi.

Ylipainoinen ystäväni oli kylässä luonani ylipainoisen miehensä kanssa. Jossain välissä se mies sanoi minulle, ihan yhtäkkiä vaan, ettei minussa edes ole mistä kiinni ottaa. Olen normaalipainoinen, ihan on kurvit kohdallaan, ei toki niinkuin satakiloisella vaimollaan, mutta ihan ok. Tai se on toki makuasia. Mutta minusta on täysin sopimatonta, että joku kaverin mies tulee huomauttelemaan sellaisesta! Ja kaveri naureskeli vieressä...

Vierailija
4/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä henkilö joka on ollut lapsesta/nuoresta asti ylipainoinen, niin on saattanut kehittää itselleen sellaisen tavan että ehtii kuittailla muille jostain asiasta ennekuin hänen persoonaansa haukutaan...Lapset ja nuoret kun on julmia toisilleen niin arvet on syvät.

Vierailija
5/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ronskisti kiloistaan, muodoistaan, isoista rinnoistaan ja aina piikittelee ja haukkuu normaalipainoisia ja hoikkia silleen puolitosissaan, varsinkin miehiä ja kauniita naisia. Minä jaksan tätä pieninä annoksina, mutta hoikka mieheni ei voi sietää häntä.

Vierailija
6/22 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ystäväni oli kylässä luonani ylipainoisen miehensä kanssa. Jossain välissä se mies sanoi minulle, ihan yhtäkkiä vaan, ettei minussa edes ole mistä kiinni ottaa.

ettet haluakaan moisen plösön tarraavan sinuun kiinni.

Vierailija
7/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa loukata/saada pahan mielen muille kommenteillaan.

Vierailija
8/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks olet tuollaisen ystävä? Mä en ainakaan kauaa kuuntelis, kun ystäväni tuollaiseen tapaan puhuisi miehestäni! TAI, että ystäväni mies puhuisi minusta!

Vierailija
9/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekiloista vastasyntynyttä ruipeloksi, sellaisiahan ne on ja saa ollakin.

T. Kaikki syntyneet yli nelikiloisina, yllättävän suuri ero.

Mutta noi muut kommentit, no itse antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tai sitten avaat suusi ja sanot, että kaverisi loukkaa sinua kommenteillasi.

Vierailija
10/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siltä, että kaverisi yrittää oikeuttaa omaa ylipainoaan tekemällä normaalipainoisista jotenkin epänormaaleja. Epävarma ihminen ja varmaan kateellinen.

Vierailija
11/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu omia suuria (siis kuvittelee että on suuret) tissejä, jotka mun silmin on max b-kuppi. Siis b-kuppi ja kamala iso möhömaha, jep, todella isot on. Sillä on jotenkin vääristynyt kehonkuva.

Vierailija
12/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin olemaan serkku tytön kanssa yhtä aikaa synnärillä, hänen tyttönsä oli yli 4kg ja minun tyttöni n.3kg. Vain kilo ja eron lasten koossa huomasi helposti :)

Vierailija
13/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noi muut kommentit, no itse antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tai sitten avaat suusi ja sanot, että kaverisi loukkaa sinua kommenteillasi.

Vaikka sun vauvat olisivatkin jättiläisiä niin se ei oikeuta sanomaan pienempiä vauvoja ruipeloiksi. Itse ainakin kommentoisin sunlaiselle että mitäs synnytät sumopainijoita.

T: olkoon kuinka suuri ero, tuo on ilkeää.

Ja ap. Avaa joku päivä suusi ja sano tiukasti sille naiselle että lopettaa niitten ilkeiden kommenttien sanomisen, tai sitten loppuu tapaamiset.

Itse en tuollaista kuuntelisi pitkään.

Vierailija
14/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiseni oli pitkä ja painoi reilut neljä kiloa, ja kuopuksesta povasivat saman kokoista. Oli kyllä yhtä pitkä, mutta painoi vain 3590. Sanoin kätilölle ensisanoiksi, että onpas pieni... Olihan ne jalatkin kuin tulitikut ja jalkaterät näytti ihan räpylöille :)

Kyllä minusta esikoinen oli jotenkin söpömpi makkaroineen päivineen. Vaikka toki kaikki vauvat ovat suloisia. Vauvan pyöreys on jotenkin hellyttävää, ja parasta siinä on se, että tietää sen katoavan lapsen kasvaessa :)

Muuten kurjaa huomautella toisten painosta suuntaan jos toiseen.

Vierailija
15/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sun vauvat olisivatkin jättiläisiä niin se ei oikeuta sanomaan pienempiä vauvoja ruipeloiksi. Itse ainakin kommentoisin sunlaiselle että mitäs synnytät sumopainijoita.

Ja ap. Avaa joku päivä suusi ja sano tiukasti sille naiselle että lopettaa niitten ilkeiden kommenttien sanomisen, tai sitten loppuu tapaamiset.

Eikä ole kukaan vielä loukkaantunut tähän mennessä ;)

Herkkikset on asia erikseen.

Vierailija
16/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin olemaan serkku tytön kanssa yhtä aikaa synnärillä, hänen tyttönsä oli yli 4kg ja minun tyttöni n.3kg. Vain kilo ja eron lasten koossa huomasi helposti :)

Kyllähän senkin huomaa, painaako joku 60 tai 80 kiloa...

Vierailija
17/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisikö kaikkien sitten olla ylipainoisia, että ne olisi sun mielestä normaaleja.

Sitä ottaa aivoon olla itse lihava ja siksi tekee tota. Vähän sama juttu kuin jotkut vanhemmat ihmiset vihaa nuorempia vain siksi, että ne on nuorempia. Se on kateellinen normaalipainoisille, kun ei itse pysty laihduttamaan.

Vierailija
18/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän senkin huomaa, painaako joku 60 tai 80 kiloa...

Tällä palstalla ei ilmeisesti voi edes yrittää kirjoittaa normaalisti kun tulee joku älypää.

Vierailija
19/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kukaan vielä loukkaantunut tähän mennessä ;)

Herkkikset on asia erikseen.

Siitä ei pääse mihinkään.

On varmaan hienoa perustella tökeröys sillä että "kukaan ei ole loukkaantunut". Faktaa on kuitenkin se, että ruipeloksi haukkuminen on tökeröä ja tyhmää.

Ei mullakaan mitään pieniä lapset ole olleet, esikoinen oli 53cm ja 3.978kg, muttei ollut mikään pullukka. Ja vaikka on ollut hyvä syömään on aina ollut hoikka. Kuopus oli 54cm ja 4.087, eikä hänkään ollut pullukka.

Kummastakin "äitipuoleni" tuli kommentoimaan että onpas ruipeloja, ja kummallakin kerralla on ämmä lentänyt pihalle heti sanomisien jälkeen, eikä ole tuon jälkeen vauva-aikana lapsia nähnyt.

Ja ei, vaikka mun mielestä ne pullukat vauvat on, hmh, no, rumannäköisiä, niin en alka kommentoimaan että ompa valtavan kokoinen/pullukka/punkero vauva. Ihan vain sillä että äitinsä mielestä ne vauvat ovat kauniita, enkä todellakaan lähde loukkaamaan äitiä omilla mielipiteilläni.

Vierailija
20/22 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatuksen: on normaalia haukkua toisten ulkonäköä, koska kaikkihan niin tekee. Sellaisia lapset on ja nähätäväti aikuisetkin sitten myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi