Pitävätkö aikuiset miehet enemmän posliinista/kiitoradasta vai naturellista karvoituksesta naisella?
Mietin vaan, kun olen ollut sekä nuorempien parikymppisten poikien kanssa ja kolmi-nelikymppisten miesten kanssa seksisuhteissa ja usein vanhemmat miehet tykkäävät karvoituksesta ja nuoremmat taas haluavat täysin paljaana tai siistityllä kiitoradalla. Itse viihdyn kyllä paremmin lähes posliinina kiitoratatyylissä, mutta mitenkäs miesten maku menee? Onko tämä sukupolvikysymys?
Kyselee nainen 30 v
Kommentit (32)
Voisitko kertoa siitä vähän enemmän? Oletko itse kokeillut? Googlasin ja innostuin heti. :) Minulla on aika paksut ja jäykät karvat, sheivaan ne tarvittaessa ja tuloskin on omasta mielestäni suht sileä, mutta jo seuraavana päivänä alkaa sänki kasvaa, koko sheivattu alue on täynnä pieniä punaisia, kutisevia pilkkuja... Maksaisin (melkein) mitä vaan, jos löytäisin hyvän tavan saada alapään karvat pois!!! Sokerointia olen kokeillut, tuloksena sisäänpäinkasvavia karvoja... Niiiiin mielelläni pitäisin alapään siistinä. :)
Jos haluat kokonaan siistin posliinin joka kestää, niin laser hoidolla sen saa.
Mieheni (34v) sai minut vakuuttumaan asiasta ja prosessi alkoi 2 vuotta sitten kolmekymppis synttärilahjana..
Häppärit pitää olla posliinit ja ns pullapillun malliset, eli ei sisemmät näkyvillä!
Etumuksessa sellanen siistitty kolmio ja mieluiten pikimustaa karvaa n.10-15mm pitkänä!
Jumalauta että sillon seisoo ja mälli lentää :)
Luonnollinen karvoitus on kaunista. M41
Kyllä naisella karvaa pitää olla. Pimppikarvat ja kainalokarvat on jees. Ainoastaan viikset tai tosi pitkät säärikarvat häiritsee. Posliini on usein aika mitättömän näköinen.
Karvaa pitää pimpissä olla mutta ei nyt sentään mitään täysluomua mallia "Karpon karvahattu" tai "kaltattu majava" tarvitse olla.
sellainen suht luonnollinen, eli selkeä karvakolmio. Kuitenkin niin, että bikinraja siistitty ja pilluhuulten kohdalta pahimmat tupot siistitty, ettei nuolessa tai sisään työntäessä karvat ole ikävästi tiellä/hankaa.
Mutta oikeasti jos pidän sinusta niin kaikki käy.
Jopa se posliini, joka ei varsinaisesti sykähdytä yhtään.
terv. m38
Ei missään nimessä saa olla häppäreissä karvoja, kummulla taas siisti kiitorata on kaunis.
m41
Itse olen akaton kohta 60-v. Kyllähän nyt pimpin ympärillä karvoja pitää olla, paljon kivempi tuntea karvoja sormilla ennen kun pääsee häpäreille.
No ei oma läski vaimoni kovin pieni ole. 170 cm ja 80 kiloa. Ikääkin on jo yli 30. Mitä meinaat?
Pikkutytöt on karvattomia, ei niistä voi aikuinen mies pitää
En ymmärrä miksi olisi.
Viihdyn kiitoradassa. ja hyvin ovat miehet tykänneet, ikähaarukassa 25-55 vuotta.
Terveisin N 45
Eron jälkeen (6v sitten) aloin poistaa kokonaan karvani kun sitä ennen oli se kuuluisa "puoliposliini" tyyli. Kosmetologina tiedän kuinka karvanpoisto tehdään siististi vartalosokerointi menetelmällä.
Nyt voin sanoa että kaikki miespuoliset on tykänneet ehdottomasti, ja muutama minua nuorempikin on tässä samaa todennut.
Tää gallupintynkä jotenkin vahvistaa omaa käsitystäni asiasta.
20-30-vuotiaat: ehdottomasti mahdollisimman vähän karvoja, ainakin huulet ajeltu.
30-40-vuotiaat: mieluiten mahdollisimman vähän, mutta kaikki käy.
+40: naturelli miellylttää eniten.