Miten ihmeessä paino aina nousee yön aikana?
Olen varmaan tässäkin asiassa joku eriskummallisuus, kun yleensä ihmisten paino laskee yön aikana useita kiloja. Eilen kävin illalla ennen nukkumaanmenoa huvikseni puntarilla ja aamulla taas - todetakseni, että painoin puoli kiloa enemmän (aamupissan jälkeen kaiken lisäksi).
En ole käynyt unissani jääkaapilla. Mikä voi nostaa painoa yön aikana, eikö sen pitäisi olla toisinpäin?
Kommentit (46)
On se painokin enemmän kuin illalla
aamulla sormet turvoksissa, kun en yöllä ole juonut mitään? Mistä se neste niihin kertyy?
Mutta ei se tyhjästä tule. Se turvotus on sussa jo illalla, et sä yöllä saa mitään plus500g sun nakkeihis.
Jos et yöllä syö etkä juo. Turha sanoa että päivän syömiset vaikuttaa, ei vaikuta. Ei se paino nouse enää, kun syömisen on lopettanut.
Laita tuoli jääkaapin eteen ja katso aamulla, onko se siirtynyt..
Laita vesihanojen päälle jotain, jonka joutuu siirtämään. Tarkista aamulla.
Ei se paino mistään itsestään tule ja kyllä se selviää. :)
Itse kevenen yöllä yleensä noin 800 g. Jos joskus vähemmän, niin olen juonut yöllä vesilasillisen tai pari janoon.
Sitä voisi suositella nälkäänäkeville kansoille tuolla Afrikan suunnalla. Nukkumaan vaan, niin paino nousee.
Kerran päivässä kun syötte tästä lähtien, niin johan saatte lihaa luiden ympärille.
Voidaankin kääntää keskustelu suunta saman aiheen toiseen variaatioon: "Miksi lihon vaikka söin eilen salaatin?" "Syöt liian vähän."
Nostetaampa.
Tässä aiemmat kommentoijat aikoinaan eivät ole osanneet kertoa vastausta.
Ihme jankkausta turvotuksesta...ei se turvotus ole raskaampaa kuin ei turvotus.
Minun tuttavalla on iät ja ajat ollut illalla n.1-2kg kevyempi paino kuin aamulla.
Ja ei syö tai juo unissaan eikä hereillä yöllä.
Nukkuu vaan.
Eli siinäpä vasta tälle asiantuntija klaanille pähkäiltävää miten on mahdollista.
Kun et tunge suustasi mitään alas niin miten paino nousee?
Ja ei...se että suolainen ruoka kerää nestettä ja turvotta ei kelpaa...eihän sitä nestettä siinäkään tapauksessa lisää kroppaan lehity mistään itsestäään.
varsinkin kuorsatessa älyjääkaappi aukeaa ja monet herkut marssivat sieltä suoraan suuhun.
Mulla ei vaan ole koskaan noussut paino yön aikana jos olen nukkunut koko yön. Se laskee, aina 1-1,5 kg. Ja mun vaaka antaa aina saman tuloksen vaikka meen 5 kertaa peräkkäin siihen. Se on niin hyvä vaaka. Jossain on ongelma jos paino muka nousee yöllä.