Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työvuorosi alkaa klo 12-14, moneltako viet lapsesi hoitoon?

Vierailija
16.08.2011 |

Kyseessä siis normaali päiväkoti, ei vuorohoito. Päiväuniaika 12-14. Mulla alkaa useinkin työt esim. 12.45 tai 13.15. Olen tähän asti vienyt tasan klo 11 (eli suoraan lounaspöytään), mutta yksi hoitaja oli eilen sanonut miehelle, että lapset vois tulla jo aikaisemmin, että kerkeisivät leikkiä ja ulkoilla.

Lapset 3v ja 4v, joista vanhempi nukkuu päiväunet, nuorempi ei.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein aina aamupäiväulkoiluun.

Simppeliä, kun ei tarvinnut kiipeillä (ryhmä oli 2. kerroksessa) ja riisua.

Ja lapsi sai haukata vähän happea heti kärkeen.

Vierailija
2/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukavaa jos ehtii leikkimään kavereiden kanssa ennen lounasta.

Lapsi joka tuodaan lounaalle ja "joutuu" siitä suoraan päivälevolle, onn pahantullinen.

Riippuu tietysti yksilöllisesti jokaisesta lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin kyllä varmaan viedä, kuten sinä olet vienyt eli 11 syömään, ettei lapsen tarvii klo klo 12.30 mennä suoraan nukkumaan ja silloinhan muut jo nukkuvat, eli se häiritsisi muita.

Eikö se vaikuttaisi sun hoitomaksuun, jos menisivät jo aamusta?

Vierailija
4/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa sanoivat, että hyvä olisi tuoda lapsi sillon, kun ovat ulkoilemassa. Oon vieny klo 10.30 aikoihin, sitten syövät ja päiväunille.

Vierailija
5/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa touhuten kuin viemällä heitä laitokseen muutoinkuin on pakko.

Vierailija
6/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedään klo 9-10, niin pääsee hyvin leikkeihin mukaan vielä. Ja muutenkin on sitten päiväkodin rytmissä. Olisin mielelläni vienyt vasta vaikka klo11 tai joskus kun oli iltavuoro (alkoi klo16), niin oisin vienyt vasta klo 14-14.30. Se ei sopinut päiväkodille... Mies olis hakenut klo16.30.

Vierailija
7/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kanskaan ole vuorohoitopaikka. Mies hakee iltapäivällä töittensä jälkeen sillon, kun minä iltavuorossa.

Vastailee 3.kirjoittaja

Vierailija
8/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello 12 jos töissä pitää olla kello 13 jne.TYöpäiväni pituus on 8h ja matkat riippumatta aloitus-ajankohdasta.

Vierailija
9/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien molemmat. Myös kaks veen. Ihan kamalaa ja siksi haenkin muita töitä.

Vierailija
10/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten päiväkodissa on esitetty toive, että kaikki tulisivat viim. klo 9, jolloin alkaa ns. virallinen toiminta. Kyseessä on ihan tavallinen päiväkoti, ei vuoropäiväkoti.

Vierailija
11/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt 10 aikaan, kun ovat ulkona. saavat leikkiä kavereiden kanssa ennen lounasta. itse meen töihin klo 13.

mies hakee 16.30. lapset 3 ja 5.pienempi ei nuku päikkäreitä edes aamuun mennessä 7.30, isompi nukkuu. koitan pitää rytmin myös vapaapäivisin suht samanlaisena. lapsilla helpompaa.

Vierailija
12/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän asti vienyt kymmeneksi ja mies hakee sitten neljältä. Näitä iltavuoroja minulla on vain kerran-kaksi viikossa, ja noina aamupäivinä hoidan kauppa-asiat ja käyn lenkillä. Aikaisemmin vein syömään klo 11, mutta lapset harmittelivat, etteivät ehdi kunnolla pihalle ja tädit ehdottivat kymmeneksi tuomista. Nyt on uusi tilanne, kun isompi on eskarissa, joten joudun joko käymään kaksi reissua, eli isompi klo 9 ja pienempi klo 10, tai viemään molemmat klo 9. En oo vielä päättänyt mitä tekisi. Toisaalta ne rauhalliset aamut on olleet ihania lasten kanssa.

Vierailija
13/13 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi päiväkoti velvoittaa tuomaan lapsia yhtään aikaisemmin kuin on ns. pakko? Minä en ainakaan veisi. Ruokailut ja uniajat kyllä ymmärrän, mutten todellakaan tuollaista "klo 9 mennessä, kun silloin alkaa virallinen toiminta"... Katin kontit, siellä ei mitään niin erikoista tapahdu että lapsi jäisi jostain paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän